Hvem er vi? Presentasjonstråd

Luna94, jeg er sykepleier i hjemmesykepleien som jeg liker veldig godt ❤️
Meg og mannen min er 29 år begge to, mannen fyller 30 i november, vært sammen i 12 år og gift i 6 ❤️ Bor sammen med hund, Katt og ei bestemt skravelte frøken som vi etter 3 MA endelig fikk vår etterlengtede lille skatt i desember 2020 som virkelig har vært verdt all venting, tårer og strev! Ble gravid november i fjor, men endte dessverre men svangerskapsavbrudd infebruar 14+4 pga alvorlig sykdom hos baby. Ble gravid på pp3, men dessverre BO oppdaget juli, ble grabidnpå pp1 i august, men det var kjemisk, så nå håper jeg at denne 4 gravditeten på 9 mnd holder hele veien ❤️ synes 8 gravditeter er mer enn nok (om man teller med kjemisk):wacky:
Luna94, jeg kjenner igjen navnet ditt fra sist runde jeg var her inne, termingruppe desember 2020 :)

Heihå - 35 år, samboer, huset fullt av dyr (typ 2 hunder, 3 katter og en gekko), skal gifte oss i oktober.
Har forsøkt i et par år på egen hånd, kasta inn håndkleet og bestilte time til legen for å få hjelp... Timen til legen er i dag, og i går kveld var det plutselig to streker på testen.

Første gang gravid, og merker jeg er litt stressa, haha.
Jeg er også 35, gravid for tredje gang. Forumet er veldig fint sånn, noen har erfaring med det og andre er førstegangs. Jeg hadde god nytte av det i begge de foregående graviditetene.

Jeg er 31 år, gift med verdens beste mann, og har fra før en datter på 8 og en sønn på 5. Jobber som psykiatrisk sykepleier i bofellesskap for mennesker med rus- og psykiske lidelser. Ellers er jeg en sånn halvgal jesusdame som elsker å prate dypt om livets opp og nedturer :Heartpink

Hei :)
38 år blir 39 i nov , forlova og vi har to barn sammen fra før ei på 2,5 år og en himmel baby som bare ble 6 mnd og 1 dag :Heartblue:( Han mistet vi rett før 17 mai , så vi er i en tung tid enda, men bestemte oss for å prøve igjen , selv med all frykten og tankene man sitter igjen med, så nå krysser vi alt vi kan for at denne gangen skal gå bra:Heartblue:Heartpink

Hei :)
38 år blir 39 i nov , forlova og vi har to barn sammen fra før ei på 2,5 år og en himmel baby som bare ble 6 mnd og 1 dag :Heartblue:( Han mistet vi rett før 17 mai , så vi er i en tung tid enda, men bestemte oss for å prøve igjen , selv med all frykten og tankene man sitter igjen med, så nå krysser vi alt vi kan for at denne gangen skal gå bra:Heartblue:Heartpink
Velkommen! Kan ikke forstille meg hvordan det må være :Heartpink

Jeg er 28, mannen 30 og vi har en jente på 2 år. Prøvd siden mai på barn nr to og etter 5 pp med en kjemisk der inne, så kom en positiv test til! Dette er min 5. graviditet, så er ganske spent :shy: Jobber administrativt innen helse, så sitter på kontor og kan heldigvis ha en del hjemmekontor om jeg vil!

Sniker meg forsiktig inn her, med litt blandede følelser da jeg fremdeles føler meg veldig usikker om det her kommer til å bli noe av.

Var veldig aktiv her inne tidligere, men har tatt en god lang pause etter en EXU i januar. Kommer forsiktig tilbake nå med positiv test, er rundt 5+0 (pluss minus en dag til eller fra ) litt usikker hvordan jeg skal få beregner det her helt riktig da syklusene er vært veldig uregelmessige etter EXUen.

32 år, et barn på 5 år, samboer igjennom mange pr. Jobber innen økonomi og fritiden brukes sammen med familie eller med en god bok.

Heihei! Sniker meg også forsiktig inn her :D Fant ut i går at jeg er gravid. Har prøvd siden juni/juli. Hadde en SA i august. Veldig tidlig, så kan vel kalles en kjemisk..(5+6) Men det var kjipt!

Jeg er 28 år, og vært sammen med samboer siden jeg var 17 år. Vi venter barn nr 3, har 2 gutter fra før, så ingen hemmelighet at det hadde vært stas med ei lita tulle nå på siste. Gutta er 3 og 4 år.

Vi driver på med totalrenovering av hus. Ellers har vi en pågående beef om at samboer er treig å fri. Så håper på det skjer før denne babyen er kommet ut. Vi tøyser ganske agressivt med det, men jeg mener det helt seriøst, og det vet han. Han har ut året på seg, og om det ikke skjer da, så er trusselen min at jeg skal gjøre livet hans til et hælvette. Med det så mener jeg å rote litt i systemet hans i skuffer og skap hjemme (han har udiagnostisert OCD) :D Gjemme ting og legge de på feil plass. Han er veldig redd, så håper den trusselen gjør susen:hilarious:

Veslejinta, 34 år. Brukt 13 år av livet på og bli gravid.
Har ei jente på 3 år, termin akkurat 2 måneder før 4 årsdagen. Om alt går bra.
Aller første søskenforsøket vokser i magen. Dattera var det 3.og 4.innsettet. Mista to, så ikke helt optimistisk enda.
Krysser fingra for at det blir lillesøsken.

Ufør siden 2016, samboer med en like gammel mann. To katter og ett lite hus på landet i Odalen.

Hei alle sammen
Jeg er 37 år, har en gutt på 12 år og en jente på 8 år. Etter mange år med overtalelse har jeg endelig klart å overtale mannen til en dessert-baby:Heartbigred
Tok ut spiralen i juli, og nå satt spiren. Har tidligere hatt mange SA, men håper likevel at dette går veien.

Hei! Jeg er 34år, har samboer på 35 å fra før har vi ei på 5,5, en på 3, å en himmelbaby som ble født stille etter et halvt svangerskap for 1,5år siden.

Veldig spent på hvordan dette går, da det forsatt sitter litt i hodet etter sist. Samt at jeg bare er 4+4 enda :bag:

Hei! Jeg er 34år, har samboer på 35 å fra før har vi ei på 5,5, en på 3, å en himmelbaby som ble født stille etter et halvt svangerskap for 1,5år siden.

Veldig spent på hvordan dette går, da det forsatt sitter litt i hodet etter sist. Samt at jeg bare er 4+4 enda :bag:
Velkommen, og masse lykke til! Veldig forståelse for at frykten har satt seg litt :Heartpink Håper det går denne gang!

Back
Topp