Hvem er vi? Presentasjonstråd

Med dagens test må jeg kanskje presentere meg :shy:

Bor på østlandet med min store familie, har store barn og en mini fra juli 2020
når jeg sier store barn så mener jeg “lærer å kjøre bil stor :bag:

39 og gift :Heartred
 
Heihei
33 år fra Bergen, kjæresten er 47 år og vi er på husjakt i Sandnes slik at vi er på plass til den lille melder sin ankomst ❤️
Har jobbet som klinikkleder frem til jeg fikk diagnosen lupus, og måtte legge om livet. Har to jenter fra før på 12 og 14 år, og kjæresten har en jente på 11 år.

Veldig glad i å gå turer, være sosial, bake og lage mat
 
Jeg er 40 år og mannen 48. Dette blir kanskje vårt 3. barn sammen. Fra før har jeg tre barn fra tidligere ekteskap. Dvs ene er voksen og bor ikke sammen oss, to tenåringsgutter, jente på 7 og gutt på 2 år. Vi flytta til Åbo i Finland i 2021, men jeg er fra Østlandet. Hobbyene mine er strikking og å spille Pokémon go.
 
Hei Linihihi her, 25 år og student. Mitt første barn og min samboers 2 barn. Synes dette er sikkelig spennende og kjempe skummelt. Kan så lite om graviditet så elsker å lese hva alle dere skriver i forumene. Har første time til lege først 27.11, er nå 5+2, så gleder meg masse til det
 
Hei hei!

33 år, gift og et barn på 20mnd fra før. Dette blir eventuelt barn nummer to! Som absolutt ikke var planlagt og kom som et skikkelig sjokk.

Hadde veldig blandede følelser de fleste dagene, følte vi ikke var klar for en til enda. Vi hadde jo så mange planer fremover og vi hadde endelig fått livet vårt litt tilbake …

Men så kicker biologien inn og nå vil vi ingenting mer :hilarious:

Hadde en ganske tøff fødsel med nummer en, og har derfor muligheten til KS ved en eventuelt ny graviditet. Noe jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å gå for. Har i teorien termin 5. juli, men sniker meg inn her til jeg får justert termindato og en KS-dato å forholde meg til. Nå venter vi bare i spenning imens!

Jobber i IT og bor i Oslo :happy:
 
Hei! Jeg er 34 år, gift og bor sentralt i Oslo med mannen min og datteren vår på to år (født oktober 2021). Venter barn nummer to med foreløpig termin 3. juni neste år ❤️ Jobber som prosjektleder i IT-bransjen, og det jeg bruker mest tid på utover jobb og familielivet er CrossFit (som jeg har trent i snart 5 år) :)
 
39 og venter veldig overraskende barn 3. Bor i Oslo med mann og to barn fra '20 og '22. Har en spennende jobb jeg elsker på sykehus og må ellers innrømme at hobbyer er noe jeg håper jeg får tid til om noen år :laughing002
 
Hei alle sammen Jeg er 39 år, samboer og 2 jenter fra tidligere forhold på 13 og 11 år. Har hatt 9 spontanaborter i løpet av de siste 2 årene. Jeg har dermed vært litt passiv nå i denne graviditeten da jeg har regnet med å miste. I går var vi på UL og fikk se et bankende hjerte ❤️ ble målt til 8+2, hadde en spontanabort mnd før så var usikker på hvor lang jeg var på vei. Nå krysser vi bare fingrene for at den lille har bestemt seg for å bli❤️
 
Edit; Endte i MA.

Pedagog i Osloskolen.
Prøvde på egenhånd et halvt år før vi søkte om hjelp i 2021. Det ble klart at vi måtte ha ICSI pga få svømmere. Har vært en lang reise med mange skuffelser og feilbehandlinger i det offentlige før vi nå gikk privat og ble gravide. 6+0 i dag! ❤️
Skal ha TUL neste uke, torsdag, og klarer nesten ikke vente. Håper så inderlig at det blir en positiv opplevelse. Er et julemenneske og det hadde vært så koselig med et julemirakel; å komme over 12 ukersgrensa. ‍:santa
 
Last edited:
30år, gift med en mann som også er 30år. Bor i Bergen med våre to hunder og en katt, gravid for første gang så dette blir spennende! På fritiden min driver jeg en del med styrkeløft og er veldig glad i sopp (både å plukke matsopp eller lære nye sopper)
 
Heisann :) 33 år, gift snaaart i 8 år. Har en gutt på 7 og en jente på 3 fra før. Har samme termindato som gutten vi har fra før av så det kan bli spennende!:nailbiting: Liker å være med familien, ute på stranda, i båt, være på hytta, brettspill er en vinner uansett hvor vi er. :happy:
 
Hei! 34 år, venter mitt første barn med samboer som har to på snart 14 og 9 fra før.

Har egentlig aldri sett for meg at jeg skal få barn, men da vi ble uplanlagt gravide våren 23 og deretter gikk gjennom en MA dukket ønske om barn opp. Oktober testet vi positivt og fikk i november sett et bankende hjerte. Veldig spent på toul da MA fortsatt sitter igjen. Har sneket litt i formunet en stund nå før jeg i dag meldte meg inn selv.

Jobber som leder i en større bedrift og vi bor på småbruk med mange hunder og det blir spennende å se hvordan livet med baby blir for en som kanskje ikke bestandig har sett for seg nettopp dette livet ☺️
 
Hei ☺️ Da tør jeg endelig å melde meg offisielt inn i gruppa her og det er veldig hyggelig. Jeg er 36 år og mannen er 39. Etter mange år med prøving og 4 IVF forsøk er vi endelig kommet hit. Trodde aldri det skulle skje! Nå har vi akkurat vært på tidlig UL denne uken og fått vite at alt ser bra ut. Jeg liker å skrive, trene, skravle og sammen er vi veldig glad i å reise. Får se om det blir så mye av sistnevnte fremover☺️
 
Hei!
Litt sen til festen ser jeg, men velger å legge igjen en kommentar allikevel. ☺️
Jeg er 31, vil være 32 når den lille melder sin ankomst, samboer er 38 (vil være 39).
Vært sammen i rundt 5 år, ingen av oss har barn fra før av og dette er min aller første graviditet (termin i starten av juni).
Vi har begge jobber innenfor bilbransjen og vår største felles interesse er nettopp bil - var sånn vi møttes.

Tok ut P-staven etter 17 år uten opphold på prevensjon den 30. august, 31. august kom mensen og i slutten av september satt jeg med en svakt positiv test. Vi var begge innforstått med at det kunne gå fort, men var forberedt på at vi hadde ganske mye mer tid på oss enn det viste seg at vi hadde.

Var på TUL i november, alt så bra ut den gang. Skal på OUL i første halvdel av januar og er veldig spent på om vi endelig får vite hvem det er som gjemmer seg der inne.
 
Hei!

34 år og venter 2. barn med mannen min på 32. Det er et planlagt svangerskap og det ser ut til å bli ei jente. Storesøster kommer til å være 4 år når lille kommer :Heartpink

Forrige gang bodde vi i en by hvor vi kjente få utenfor jobb og hadde ingen familie i nærheten. Hun kom knappe to uker etter første koronanedstenging, så det var ingen barselsgrupper e.l. og veldig få familiebesøk og koselige mamma-baby-aktiviteter eller kaféturer, så denne gangen håper jeg virkelig å få vært med på litt av de greiene og kanskje bli kjent med andre mammaer mens jeg er i permisjon:)
 
Back
Topp