Hvem er vi? Presentasjonstråd

Ett barn fra før på halvannet, pleier å si ettåringen men nå har vi altså kommet til halvannet ☺️ godt gift, 35 år, prøvd siden desember men mistet i SA i februar, så i MA 10+2 i starten av juli, håper at alle gode ting er tre og at denne spiren sitter! Veldig glad og ganske redd på samme tid ❤️

Hei:)
Er 35 år snart 36 og venter min 3 kid. Har en på 10 og 7år.
Vi prøvde på tredje mann i 2021 men klaffet ikke så vi la det fra oss. Fikk ny jobb og tenkte ikke mer over det før vi fikk en overraskelse i september. Men har jobb frem til desember og venter spent på om jeg får den i neste måned før de mistenker noe. Selv om det ikke skal være grunn for å ikke få jobben. Mer stress med tanke på permisjonstiden, men men tar det som det kommer :Heartbigred

Hei hei hallåå :happy093
Jeg er 31 år og har en mann som er like gammel :Heartredvi har ei lita tulle fra før. Jeg kommer fra en liten bygd i nord men vi er bosatt i trondheim. Jeg jobber i barnehage og trives med det :happy:

Veien vår til å bli gravid har vært ganske så enkel. Jeg har aldri mistet og det klaffet på første PP begge gangene :Heartpink syns nesten det er litt ekkelt å si det :bag: håper dette svangerskapet blir litt lettere enn forrige :angelic:
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere flotte damer og veien videre :laughing002

Hei alle sammen :happy: :Heartred
Jeg er 33 år fra Oslo, gift og barnløs fremdeles.
Vi har prøvd å få barn i 3 år nå, første gang jeg ble gravid hadde jeg en SA i uke 6 , 1 måned før vi skulle starte med IVF I fjor.
2 forsøket med IVF nå i juli ble jeg gravid igjen, ble en SA det også, hcg startet veldig sent så hadde en dårlig følelse, i tillegg ble det mye inn og ut av sykehuset fordi hcg økte og sank om hverandre, slitsom prosess samtidig som at sorgen var så stor.
Jeg hadde én mensssyklus etter jeg mistet og jeg ble gravid igjen nå i september, det kom som et sjokk, var det siste jeg trodde skulle skje:joyful:, jeg føler jeg ikke hadde kommet meg over sorgen, så ble utrolig redd og ER vanvittig redd for å miste denne også :sorry:
Nå har jeg hvert fall fått sett hjertet slå, og håper lille klarer seg :Heartred

Jeg er 40 år og mannen 48. Dette blir kanskje vårt 3. barn sammen. Fra før har jeg tre barn fra tidligere ekteskap. Dvs ene er voksen og bor ikke sammen oss, to tenåringsgutter, jente på 7 og gutt på 2 år. Vi flytta til Åbo i Finland i 2021, men jeg er fra Østlandet. Hobbyene mine er strikking og å spille Pokémon go.

27 år og samboer. Ble diagnostisert med PCOS i Juni etter over 2 år med prøving. Fikk ikke mye informasjon, så måtte Google meg fram til hva PCOS egentlig innebar :wacky: vi fikk hjelp via IVF, dette er barn nr. 1, er utrolig heldig som fikk positiv etter 1.forsøk. har ikke turd å melde meg inn her før nå i uke 13 :angelic:

30 år, samboer, sammen venter vi vårt første barn i mai 2024. ☺️ Denne uken fikk vi vite at det ble en gutt, og det gledes stort! Har hatt en SA veldig tidlig i syklusen, så tidlig at jeg ikke forstod helt hva det var med en gang. Utenom det har det meste vært ganske problemfritt, også svangerskapet fram til nå. Pilates, meditasjon, bøker og journaling er noe jeg liker godt, og bruker mye tid på! Har en liten vennekrets, og håper på å finne noen i Vestfoldområdet som kunne tenkt seg å bli litt kjent. ☺️

38 år, singel, 17 åring i hus fra før, venter gutt med termin 29 mai. Jobber i helsevesenet i Trondheim kommune. Ikke hatt noen svangerskap relaterte plager, unntatt vondt i halbeinet innimellom.

34 år, bor i Bergen med kjæresten min. Vi venter vårt første barn så vi er veldig spente begge to om det er flere her fra Bergens området må dere bare si fra. Vært kjekt p blitt kjent med flere her! Jeg kommer fra Averøya utenfor Kristiansund, så kjenner ikke så alt for mange her i Bergen

34 år, bor i Bergen med kjæresten min. Vi venter vårt første barn så vi er veldig spente begge to om det er flere her fra Bergens området må dere bare si fra. Vært kjekt p blitt kjent med flere her! Jeg kommer fra Averøya utenfor Kristiansund, så kjenner ikke så alt for mange her i Bergen
Tror vi er noen få fra Bergensområdet.. Jeg er iallefall, og tror vi er noen til..

Back
Topp