Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har nå prøvd siden ca desember. Klarte å bli gravid i mars 23 men mistet i uke 9. klarte igjen å bli gravid i juli/august men mistet igjen på 5 ukers streken. Bestemte oss kjapt for å bare hoppe rett på prøvingen og nå har jeg fått postive tester igjen. Så da håper vi at det er noe med ordtaket «alle gode ting er tre» sånn at vi endelig får terminspira vår 
Veldig spent og glad! Ønsket meg veldig to tette, så lykken var stor da denne spiren satt på første forsøk! Ønsker meg egentlig en stor flokk med små lykketroll, spent på hva fremtiden bringer for oss.

Husker deg fra assistert forumet, gøy å se at det klaffet45 år. Fra Trøndelag. Har 3 barn fra tidligere forhold. Ny samboer som ikke har barn.
Samme som oss! Så kjekt27 år, vært gift i 5 årog har en gutt på snart 1 år. Blir veldig spennende med to tette.
Første satt etter 6 måneder, denne på 4 mnd. Har ikke mistet noen enda, håper også at denne lille vennen inni meg blir med til termin.