Hvem er vi? Presentasjonstråd

41 år, gift, sønn på 3 år og drømmer om et søsken før tiden løper fra oss. Har siste forsøk (tror jeg da) nå, har satt inn 5 dagers blastocyst denne uken. Mitt første fryseforsøk. Sønn kom på 2 IVF forsøk (begge ferskinnsett), denne runden ble vi også gravide på 2 IVF fersk, men hadde en MA i uke 9 tidlig i juni.

føles rart denne gangen, sikkert fordi pakken med medisiner er noe helt annet enn ved ferskforsøk. Hadde alltid så mye symptomer fra medisinene på ferskforsøkene, nå har jeg ingen (jeg tar Cyclogest støttebehandling denne gangen, har alltid hatt duphaston tabletter - så det er også endret).

Ønsker alle lykke til og håper vi alle har grunn følge hverandre i månedene fremover
 
Jeg er 29, bor sammen med min fantastisk samboer og en fantastisk finsk lapphund :Heartblue Vi har nå prøvd siden ca desember. Klarte å bli gravid i mars 23 men mistet i uke 9. klarte igjen å bli gravid i juli/august men mistet igjen på 5 ukers streken. Bestemte oss kjapt for å bare hoppe rett på prøvingen og nå har jeg fått postive tester igjen. Så da håper vi at det er noe med ordtaket «alle gode ting er tre» sånn at vi endelig får terminspira vår :Heartred
 
Jeg er 36 år, har to barn fra et tidligere forhold og prøver nå på nr 3 med ny mann. Har veldig lavt egglager og AMH-verdi på 1, så fikk beskjed om å sette i gang med prøvingen så fort som mulig om det skulle være håp.

Ble utrolig nok gravid første prøveperiode i februar i år, men mistet noen dager før uke 12, til tross for bankende hjerte på tidlig ultralyd. Gravid igjen nå, men stresser en del med alt som kan gå galt og tør ikke tro helt før etter uke 12 denne gangen.
 
Venter barn nummer to med min store kjærlighet :love017 Veldig spent og glad! Ønsket meg veldig to tette, så lykken var stor da denne spiren satt på første forsøk! Ønsker meg egentlig en stor flokk med små lykketroll, spent på hva fremtiden bringer for oss.:Heartred

Skriver mer i skjult senere :angelic:
 
31 år, 1 barn fra før, fortsatt usikker på om jeg er gravid.

Føler på meg at jeg er gravid, og har noen symptomer som ikke er vanlige før menstrasjon.

Sikkert mange som synes jeg er en idiot nå, det får de bare synes
Litt stressa da jeg nettopp har startet forholdet, har vært sammen ca 1 måned
Vi har brukt kondom, men den falt av den ene gangen. Siden det var etter eggløsning (helt sikker på det), så var det ingen vits å ta angrepille.

Jeg skal introdusere meg mer på skjult hvis det viser seg at jeg er gravid
 
Back
Topp