Hvem er vi Februardamer?

Alder: 26

Sivilstatus: Samboer

Barn fra før: 1

Termin: 7. februar

3 ord som beskriver deg: positiv, glemsk, følsom

Tanker rundt det at du er gravid: Jeg gleder meg sikkelig til babyen kommer! Men jeg syns ikke det er så gøy å være gravid...

Last edited:
Alder: 31

Barn fra før: 0

Termin: 7. februar

3 ord som beskriver deg: positiv, energisk og utålmodig

Tanker rundt det at du er gravid: Dette har tatt lang tid, håper det går bra! Gleder meg til å gå gravid!

Alder: 36

Jobb: Helsevesenet

Barn fra før: Ei lita frøken på 2

Termin: Litt usikker, 9 februar ca

3 ord som beskriver deg: Omsorgsfull, følsom, sosial

Tanker rundt det at du er gravid: Enormt glad, lykkelig og spent :Heartred Håper de berømte 12 ukene flyver avgårde, så vi kan dele nyheten med de rundt oss *Sprekkeferdig*

Alder:
29

Jobb:
Jobber innenfor lønn og regnskap

Sivilstatus:
Samboer

Barn fra før:
1 jente 2012, og 1 stesønn 2015

Termin:
1.februar 2021

Alder: 27 år

Jobb: Sykepleier

Sivilstatus: Gift

Barn fra før: Straks en toåring!:Heartred

Termin: 14. februar 2021

3 ord som beskriver deg: Omsorgsfull, klønete og sta?

Tanker rundt det at du er gravid: Vi er veldig glade og lettet for at lillesøster/lillebror endelig satt! Vi har prøvd 9 mnd denne gangen (mot 4 forrige), så jeg begynte å bli litt stressa. Men, den som venter på noe godt...:Heartred Utrolig stas at vesla skal bli storesøster!

Alder: 34

Jobb: I vaktbransjen

Sivilstatus: Samboer(snart gift). Vært sammen i 6 år.

Termin: 09.02

3 ord som beskriver deg: Morsom, klønete, sta

Tanker rundt det at du er gravid: Blandede følelser siden jeg ville vente litt. Blir 1,5 år mellom.

Alder: 35

Jobb: pedagogisk leder

Sivilstatus: samboer

Barn fra før: 1 gutt på snart 4 år

Termin: ca. 08.02.21

Tanker rundt det at du er gravid: Gleder meg til en ny liten babynurk Bare venter på at magen skal poppe fram. Spent på hvordan mini kommer til å reagere på lillebror/lillesøster.

Alder: 30

Jobb: Lærer

Termin: 15.02.21 foreløpig :happy:

3 ord som beskriver deg: Distre, lettengasjert, hjelpsom

Tanker rundt det at du er gravid:
Ah, shit, vi fikk det til! :woot: Og håper så inderlig at den holder hele veien til termin ❤️

Alder: 30 år

Jobb: På en høyskole

Barn fra før: Nei, dette blir førstemann!

Termin: Ca. 13.februar

3 ord som beskriver deg: Rettferdig, omsorgsfull og kjapp i replikken!

Tanker rundt det at du er gravid: Vi har vært aktivt prøvere i 2 år, og har akkurat vært gjennom vårt første IVF-forsøk. Jeg er livredd for at det ikke skal holde hele veien inn, samtidig som jeg er på mitt lykkeligste. Tenker ikke på noe annet :Heartred Håper lykken vedvarer! :nailbiting:

Alder: 20 år

Barn fra før: Nei

Termin: ca. 9.2. tror jeg, men er egentlig veldig usikker:nailbiting:

3 ord som beskriver deg: sta, utålmodig, omsorgsfull

Tanker rundt det at du er gravid: livredd, overlykkelig, stresset, glad og nervøs <3

Jobb: rådgiver

Termin: Foreløpig 06.02.21

3 ord som beskriver deg: nysgjerrig, omsorgsfull og positiv

Tanker rundt det at du er gravid: veldig spennende , fint og litt “skummelt”. Føles ikke helt virkelig enda, og krysser fingrene for at alt går bra slik at det snart blir virkelighet

Alder: 33

Jobb: Markedsføring

Termin: Foreløpig 08.02.21

3 ord som beskriver deg: solstråle, omsorgsfull, rettferdig

Tanker rundt det at du er gravid: veldig glad men mye bekymret da jeg opplevde en MA i desember rett før julaften. Dette er 2 gang jeg er gravid og jeg krysser alt av fingre og tær for at det går hele veien denne gangen:smiley-angelic001

Alder: 30

Jobb: Helsefagarbeider

Sivilstatus: Samboer/forlovet

Termin: 9 februar

3 ord som beskriver deg: rolig, morsom og kreativ

Tanker rundt det at du er gravid: Endelig gravid! Håper alt går bra fremover :love2 Syns det er ganske gøy at jeg ble gravid i mai igjen, 6 år siden var jeg gravid med min første :Heartred

Alder: 35

Jobb: lærer

Sivilstatus: gift

Barn fra før: 2

Termin: 15.02.21

3 ord som beskriver deg: kreativ, regelrytter og engasjert.

Tanker rundt det at du er gravid: jeg er veldig glad, men samtidig redd. Jeg har mistet mange ganger tidligere og gjennomgått MA og BO, men jeg velger å håpe på at det går riktig vei denne gangen :happy:

Jobb: Markedsfører

Termin: 16. februar

3 ord som beskriver deg: morsom, nysgjerrig og omtenksom

Alder:
21

Jobb:
Barne og ungdomsarbeider
Sivilstatus:
Samboer

Barn fra før:
0
Termin:
12.02.21

3 ord som beskriver deg:
Energisk, omsorgsfull, glad

Sjokk, og glede. Også en redsel for at ting skal gå galt.

Alder:
27 år, blir 28 i år.

Jobb:
Sykepleier på sykehus

Sivilstatus:
Kjærester siden 2012, gift siden 2019.

Barn fra før:
Vi har 2 jenter fra før, 2013 og 2019.

Termin:
Ca 17. Feb

3 ord som beskriver deg:
Snill, matglad og kjærlig.

Veldig sjokkert. Fant det ut igår. Mannen ville egentlig ikke ha flere, men tar det med åpne armer. Har ikke helt innsett det enda, men er superlykkelig for en bittelillebror eller bittelillesøster :Heartpink

Alder:
30 år

Jobb:
Sykepleier

Sivilstatus:
Samboer/forlovet

Barn fra før:
Tvillingjenter født i 2014

Termin:
3. februar

3 ord som beskriver deg:
Hyggelig, analytisk, introvert

Har hatt litt blandede følelser om jeg ønsket et tredje barn (to barn føles mye mer praktisk enn 3), men har hele tiden følt meg litt snytt for et svangerskap, fødsel og babytid, ettersom vi fikk tvillinger sist. Etter en SA og to ex-u hadde jeg nesten konkludert med at det var en mening med at vi fikk tvillinger på første forsøk, og var litt innstilt på at det ikke skulle bli flere barn (var ikke der at jeg orket å vurdere IVF).
Har sterkt forhøyet risiko for ny ex-u, og er henvist til TUL. Har foreløpig ingen mistanke om det, og føler meg nesten mer gravid enn jeg gjorde tvillingene. Tenker jo også litt på om det kan være flere enn én, men det skal ikke være noe økt "risiko" for det, ettersom jentene er eneggede. Det er utrolig stas med tvillinger, men det må være lov å håpe det bare er én, for å oppleve hvordan det er ;)

Alder: 28

Jobb: Barne- og ungdomsarbeider

Sivilstatus: Gift (vært sammen i 9 år og gift i 7)

Barn fra før: 2 gutter, en som blir 4 denne måneden og en på 7 måneder.

Termin: ca 22. Februar

3 ord som beskriver deg: Omtenksom, rolig, kreativ

Tanker rundt det at du er gravid: Det var veldig uventet, var ett stort sjokk med en gang, men ble veldig fort glad og vant med tanken.

Hadde egentlig time til å sette inn spiral så vi hadde bestemt oss for at vi var ferdige, men det er visst meningen at vi skal ha 3 barn❤️
Var egentlig det jeg alltid har ønsket meg, men etter at det tok så lang tid og mange nedturer for å få han første så tenkte jeg at jeg visste ikke om jeg orket mer enn en gang til, og etter at det tok nesten like lang tid å få nummer 2 så var vi helt sikre på at vi nok aldri klarte å få fler og var takknemlig for å være så heldige å få 2 perfekte gutter. Så selv om dette ikke var planlagt så er denne lille skatten veldig ønsket og velkommen ❤️ (men dette blir siste:-P)

Back
Topp