Hvem er vi Februardamer?

VestMamma

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Kopier og fyll inn om du ønsker. Fyll inn bare det du ønsker å svare på selvfølgelig, gjerne legg til eller trekk i fra :happy:

Alder:

Bosted:

Jobb:

Sivilstatus:

Barn fra før:

Termin:

3 ord som beskriver deg:

Tanker rundt det at du er gravid:
 
Alder:
Jeg er 32 år
Bosted:
Jeg bor på haugalandet.
Jobb:
Jeg jobber som nattevakt i kommunen.
Sivilstatus:
Kjæreste med verdens beste mann nå i 1,5 år.
Barn fra før:
To gutter på 5 og 11 med eksmannen.
Termin:
Rundt 1 februar
3 ord som beskriver deg:
Sprø, glemsk, omsorgsfull
Tanker rundt det at du er gravid:
Jeg gleder meg å gruer meg :bored: Glad for at jeg å kjæresten klarer å bli gravid på første forsøk, litt lei meg for å måtte sette ‘livet på vent’ i et år. Jeg kan egentlig ikke fordra å være gravid , syns det er helt pyton egentlig, selv om begge graviditetene tidligere har gått som en drøm. Var egentlig svært fornøyd med å bare ha 2 barn, men så finner jeg kjæresten som ikkje har egne barn og som ønsker seg det så enormt høgt, og jeg kan ikkje ta fra han det ønske. :love022
 

Vedlegg

  • D330D96A-216B-4966-88F5-6D40CB9D4CD3.jpeg
    D330D96A-216B-4966-88F5-6D40CB9D4CD3.jpeg
    16,1 KB · Visninger: 21
Last edited:
Alder: snart 30
Bosted: Agder
Jobb: pedagogisk leder i bhg
Sivilstatus: gift
Barn: har 2 jenter på 7 og 1 år
Termin: foreløpig 02.02.21

:smiley-bounce016
 
Alder: Straks 31

Jobb: Helsetjenesten

Sivilstatus: Gift

Barn fra før: Ei på 4 og en på 1

Termin: 2.2.21
 
Alder:
25

Bosted:
Lørenskog

Jobb:
Ufør

Sivilstatus:
Samboer

Barn fra før:
Kun 1 på 4 ben

Termin:
3.Februar

3 ord som beskriver deg:
Kreativ, omsorgsfull, følsom

Tanker rundt det at du er gravid:
Lykkelig og livredd. Gått gjennom 2 spontanaborter og livredd for å oppleve det igjen.
 
Alder:
29

Bosted:
Rogaland

Jobb:
Maskiningeniør

Sivilstatus:
Gift

Barn fra før:
1

Termin:
01.02.2021

3 ord som beskriver deg:
Omsorgsfull, glad i å planlegge, sosial