Hvem er vi Februardamer?

VestMamma

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Kopier og fyll inn om du ønsker. Fyll inn bare det du ønsker å svare på selvfølgelig, gjerne legg til eller trekk i fra :happy:

Alder:

Bosted:

Jobb:

Sivilstatus:

Barn fra før:

Termin:

3 ord som beskriver deg:

Tanker rundt det at du er gravid:
 
Alder:
Jeg er 32 år
Bosted:
Jeg bor på haugalandet.
Jobb:
Jeg jobber som nattevakt i kommunen.
Sivilstatus:
Kjæreste med verdens beste mann nå i 1,5 år.
Barn fra før:
To gutter på 5 og 11 med eksmannen.
Termin:
Rundt 1 februar
3 ord som beskriver deg:
Sprø, glemsk, omsorgsfull
Tanker rundt det at du er gravid:
Jeg gleder meg å gruer meg :bored: Glad for at jeg å kjæresten klarer å bli gravid på første forsøk, litt lei meg for å måtte sette ‘livet på vent’ i et år. Jeg kan egentlig ikke fordra å være gravid , syns det er helt pyton egentlig, selv om begge graviditetene tidligere har gått som en drøm. Var egentlig svært fornøyd med å bare ha 2 barn, men så finner jeg kjæresten som ikkje har egne barn og som ønsker seg det så enormt høgt, og jeg kan ikkje ta fra han det ønske. :love022
 

Vedlegg

  • D330D96A-216B-4966-88F5-6D40CB9D4CD3.jpeg
    D330D96A-216B-4966-88F5-6D40CB9D4CD3.jpeg
    16,1 KB · Visninger: 21
Last edited:
Alder: snart 30
Bosted: Agder
Jobb: pedagogisk leder i bhg
Sivilstatus: gift
Barn: har 2 jenter på 7 og 1 år
Termin: foreløpig 02.02.21

:smiley-bounce016
 
Alder: Straks 31

Jobb: Helsetjenesten

Sivilstatus: Gift

Barn fra før: Ei på 4 og en på 1

Termin: 2.2.21
 
Alder:
25

Bosted:
Lørenskog

Jobb:
Ufør

Sivilstatus:
Samboer

Barn fra før:
Kun 1 på 4 ben

Termin:
3.Februar

3 ord som beskriver deg:
Kreativ, omsorgsfull, følsom

Tanker rundt det at du er gravid:
Lykkelig og livredd. Gått gjennom 2 spontanaborter og livredd for å oppleve det igjen.
 
Alder:
29

Bosted:
Rogaland

Jobb:
Maskiningeniør

Sivilstatus:
Gift

Barn fra før:
1

Termin:
01.02.2021

3 ord som beskriver deg:
Omsorgsfull, glad i å planlegge, sosial

Tanker rundt det at du er gravid:
Veldig glad og spent! Har hatt en SA og en MA for kort tid siden så selv om jeg er glad prøver jeg ikke å ha de største forventningene. Håper egentlig at dette er siste gangen jeg er gravid. Har også vært veldig kvalm tidligere så jeg er litt nervøs for hvordan livet er når jeg kommer til uke 6 (om to uker). Krysser fingrene for alt går bra denne gangen :)
 
Alder:
26 år

Bosted:
Østlandet

Jobb:
Sykepleier

Sivilstatus:
Samboer

Barn fra før:
0

Termin:
01.02.2021

Tanker rundt det at du er gravid:
Jeg er veldig nervøs. Tørr ikke helt å drømme enda. Hadde en SA i Februar, så den er frisk i minne. Vi er også i PP15, så har prøvd en stund uten å bli gravid. Heldigvis har jeg en veldig-veldig forståelsesfull lege, og han har allerede henvist meg til TUL og satt opp første svangerskapskontroll.
 
Alder:
25
Bosted:
Nordland
Jobb:
Helsefagarbeider
Sivilstatus:
Forlovet
Barn fra før:
En gutt på litt over året
Termin:
3.2.21
3 ord som beskriver deg:
Omsorgsfull, tankefull og litt rar:hilarious:

Tanker rundt det at du er gravid:

Vi ønsket å vente en stund til pga tungt svangerskap og grusom fødsel med forrige men slik ble det da ikke, nå som vi innser det mer merker jeg det er mer glede over det❤️
 
Alder:
30
Bosted:
Oslo
Jobb:
IT sektor
Sivilstatus:
Samboer
Barn fra før:
1
Termin:
0602
3 ord som beskriver deg:
Optimistisk, sta og lat
Tanker rundt det at du er gravid:
Håper bare dette ender i en lillesøster eller lillebror :dummy::dummy1:
 
Last edited:
Alder:
- 27 år.

Bosted:
- Bergen.

Jobb:
- Spesialsykepleier

Sivilstatus:
- Samboer ♥️

Barn fra før:
- Ingen

Termin:
- 08.02.2021

3 ord som beskriver deg:
- Omsorgsfull, morsom og positiv.

Tanker rundt det at du er gravid:
- Veldig glad, og overrasket. Hadde ikke trodd at det skulle klaffe så tidlig som det gjorde, da jeg har et par kg for mye og fikk påvist en mild form for PCOS rett før vi begynte å prøve. Det har nok ikke gått opp for meg enda, fant det ut i går! Går med konstant glis og sommerfugler i magen, samme med samboer. Håper alt går bra fremover ♥️
 
Alder:
25

Bosted:
Hønefoss

Jobb:
Adjunkt

Sivilstatus:
Samboer med min forlovede i snart fire år. Skal gifte oss i sommer

Barn fra før:
Nei

Termin:
05.02.21

3 ord som beskriver deg:
Engasjert, positiv, omsorgsfull

Tanker rundt det at du er gravid
Utrolig glad, og ganske nervøs. Hadde en MA som var ekstremt smertefull (var innlagt og måtte opereres) i september 2019. Har prøvd aktivt helt siden den gangen, og er selvfølgelig redd for gjentakelse. Krysser fingrene og håper på det beste.
 
Alder: 28

Jobb: Helsevesenet

Sivilstatus: Samboer

Barn fra før: 0

Termin: 3. februar 2021

Tanker rundt det at du er gravid: Fikk litt sjokk, har nok ikke helt gått opp for meg enda da dette ikke var planlagt, men han eller hun er hjertelig velkommen.:smiley-bounce012 Aldri vært gravid før så dette er noe helt nytt, og egentlig litt spennende! :)
 
Last edited:
Alder: 31

Bosted: Østlandet

Jobb: Skole

Sivilstatus: Gift

Barn fra før: 3 jenter født 2014, 2015 og 2018

Termin: 6.2

Tanker rundt det at du er gravid: Ble en liten overraskelse denne! Vi hadde egentlig satt strek med tre friske fine, men denne lille fighteren ville også være med i gjengen;):Heartred
 
Alder: 34

Bosted: Østlandet

Jobb: I ferd med å starte eget - så det er jo lol!

Sivilstatus: Kjæreste, langdistanse med planer om å flytte sammen neste mnd

Barn fra før: ingen! spennende dette:)

Termin: 3. februar

3 ord som beskriver deg: Idealist, omsorgsmenneske, organisator av rang

Tanker rundt det at du er gravid: Ble gravid så fort, vi tenkte knapt tanken og vipps så skjedde det. Hadde sett for meg å prøve over tid etter en del helseproblemer for meg etter gastric bypass - men nå må det organiseres slik at jeg har alt jeg trenger av vitaminer for bringebæret i magen! Veldig glad og spent, litt surrealistisk ennå? :)
 
Alder: 29

Bosted: vestland

Jobb: helsefagarb.

Sivilstatus: gift

Barn fra før: 4 (2011, 2012, 2014, 2018)

Termin: 02.02

3 ord som beskriver deg: omsorgsfull, hjelpsom og "stå på vilje"

Tanker rundt det at du er gravid: Ikkje planlagt, og blir fortsatt fordøyd.
 
Alder: 24

Bosted: Rogaland

Jobb: Adjunkt

Sivilstatus: Gift (vi har vært kjærester siden vi var 12 år gamle, giftet oss i februar 2020)

Barn fra før: Ingen barn fra før

Termin: 04.02.20

3 ord som beskriver deg: Morsom, omsorgsfull og sta :angelic:

Tanker rundt det at du er gravid: Jeg sluttet på p-pillen, og ble gravid med en gang. Vi trodde aldri at det skulle skje så fort, så vi er nok litt i sjokk begge to. Jeg har lenge ønsket meg et barn, men det har aldri passet - så jeg krysser fingrene for at alt går bra med den lille i magen.
 
Alder:
- 24 år

Bosted:
- Østfold

Jobb:
- Vernepleier

Sivilstatus:
- Forlovet

Barn fra før:
- Ingen barn

Termin:
- Foreløpig 5. februar

3 ord som beskriver deg:
- Omsorgsfull, empatisk og engasjert

Tanker rundt det at du er gravid:
- Veldig glad, men samtidig redd. Er redd for at det ender i SA. Prøver likevel å glede meg så mye jeg kan over det, da samboeren min kun er positiv! Glad jeg har han :Heartpink
 
Alder: 35 år

Bosted: Rogaland

Jobb: Innen helse

Sivilstatus: Gift

Barn fra før: Ingen

Termin: 9.feb 2021

3 ord som beskriver deg: Kreativ, omsorgsfull, mild

Tanker rundt det at du er gravid: kan ikke tro det! Tar det ikke for gitt, et fantastisk mirakel. Veldig takknemlig for at jeg er gravid! Gleder meg til alt!
 
Alder: 31

Bosted: Østlandet

Jobb: Markedsfører

Sivilstatus: Gift

Barn fra før: 0

Termin: 10. februar

3 ord som beskriver deg: energisk, optimist, rettferdig

Tanker rundt det at du er gravid: Kan ikke si jeg forstår det helt, da jeg fikk positiv test i dag. Etter 10 måneder prøving uten resultat, var jeg forberedt på nok en negativ test. Dette barnet er SÅ ønsket fra oss begge, og jeg gleder meg til å fortelle det når mannen kommer hjem fra jobb. Akkurat nå er tilstanden at jeg er i sjokk. Men dette går nok bare over i glede når jeg får delt nyheten.
 
Alder: 30

Bosted: Bergen

Jobb: Tømrer

Sivilstatus: Samboer

Barn fra før: 1

Termin: 7.februar

3 ord som beskriver deg: Optimist, sta, kreativ.

Tanker rundt det at du er gravid: jeg har ønsket meg denne babyen i 2 år. Mannen var ikke klar for det da.
Føler jeg er mer bekymret nå på at noe kan gå galt enn mitt første svangerskap. Ellers er jeg veldig lykkelig❤️
 
Back
Topp