Hvem er sykemeldt?

Jobber 100% enda men har mistet endel arbeidsoppgaver innen produksjon pga skift alene, tunge løft og arbeid i høyden. De har ingenting annet å tilby så jeg går mye og trør høl i gulvet.. Håper sjefen innser at det er bedre å la meg være delvis i permisjon pga mangel på oppgaver til meg. Blir kald og fysen og stressa av å ikke være til nytte, bare trå rundt. Mye trøtt etter jobb da så håper vi kan komme til en løsning neste uke etter at jeg har hatt ultralyd og fått bekreftet/avkreftet.

Til alle som tviler på om de er i form til å jobbe: lytt til kroppen deres og legens råd! Ingen av oss er uerstattelige på jobb.

Jeg var 50% sykemeldt i to uker. Er tilbake fult(måtte bare motbevise legen) men har egentlig truende abort(blødning etter påvist liv), så burde vel ta det litt roligere

Jeg var 50% sykemeldt i to uker. Er tilbake fult(måtte bare motbevise legen) men har egentlig truende abort(blødning etter påvist liv), så burde vel ta det litt roligere

Hei,
Må bare spørre: kalles det truende abort hvis man blør etter påvist liv? Sånn uansett? Jeg har blødd 4 ganger og sett liv 2 ganger..men ingen leger har nevnt dette ordet for meg.. Ble bare litt nysgjerrig.

Back
Topp