Jeg føler virkelig med dere med hyperemisis. Det virker helt jævli, og jeg håper dere snart får det bedre. Dere er beintøffe og dere skal hvertfall kun tenke på hva dere behøver uten et snev av dårlig samvittighet! Selv er jeg i uke 11 og ikke vært sykemeldt enda, kun tatt en sykedag. Heldigvis har mulighet til å ta pauser/ gå tidlig noen dager. Og jeg er overhodet ikke like effektiv som jeg pleier. På en måte tror det er bra for meg å jobbe. Det distraherer meg litt bort fra kvalmen og trøttheten. Men når kvalmen er oppi halsen ved brekningspunket er det lite som hjelper og man blir ubrukelig på jobb. Hvis kvalmen ikke gir seg snart vil jeg også be om delvis sykemld. Jeg bruker virkelig all energi på jobb. Når jeg kommer hjem klarer jeg verken å spise, se på TV eller lese. Må bare ligge i et mørkt rom. Har gått ned 6-7 kilo siden uke 6/7. Nesten like ille som kvalmen er følelsen av at jeg på en måte har mistet meg selv. Ingenting er interessant eller spennende eller gøy eller godt lenger. Alt lukter ekkelt
flere som har det sånn? håper virkelig det snur snart