Hvem er sykemeldt?

100% siden uke 13! Kommer nok til å vare ut svangerskapet. Plaget med kvalme og blodtrykksfall.. Noe jeg var hele sist også:/

60% sykmeldt og jobber 40%. Er lærer så jobber nok mer enn 40%.. Begynner å tvile på at jeg greier 40%, men siden jeg har praksis på egen arbeidsplass og muligheten til å fullføre utdanningen min til sommeren, tvinger jeg meg til å være på jobb..

Dagene går med på yoga og trening og avslapning..

Jeg går fulltid på skole, med en god del jobb ved siden av. Ble 100% sykemeldt fra jobben igår grunnet høyt blodtrykk og svært belastende situasjon her hjemme. Gleder meg bare til alt blir bedre <3

Uff da, det hørtes ikke noe særlig ut. Håper det bedrer seg på hjemmefronten og at det ikke er noe alvorlig.

Jeg er 100% sykemeldt nå pga bekkenløsning. Jeg kjenner ikke så mye nå som jeg er hjemme, så lenge jeg ikke overdriver husstell og shopping osv :smiley-ashamed005 Jeg jobbet i barnehage, så hverdagen ble litt vel aktiv med mye bæring og tungt arbeid. Så i uke 20, da måtte jeg gi opp :crybaby2
Jeg er utrolig rastløs og sliter veldig med det å ikke jobbe og ikke trene.. Men men.. begynner å komme seg nå.
Jeg har heldigvis masse hobbyer som f.eks scrapping, strikking og sying. Også har jeg noen venner som av og til (alt for sjeldent =P) har en fridag, hvor de kan aktivisere meg litt :happy093Ellers kan jeg ikke annet enn å skryte litt av min kjære som vet hvor rastløs jeg er (og kanskje mest hvor gretten jeg blir av å bare være hjemme) så han finner på masse med meg på kveldene og helgene. Til helga skal vi til Holmenkollen og se på skiskyting, gleder meg =)

Jeg er foreløpig 60% sykemeldt, men går snart over til 60% svangerskapspenger. 60% er det jeg vanligvis jobber på avdelingen. Jobber 40% administrativt på kontoret (er styrer i en barnehage) og skal prøve å gjøre det til jeg går ut i permisjon.

Jeg er desverre sm 100% og har vært det siden ganske tidlig i svangerskapet..
Sliter veldig med svimmelhet, kvalme og elendig form generelt. Totalt tappet for energi. Håpet og trodde dette ville gi seg når jeg bikket 3 mnd, men det ser dårlig ut gitt.. De finner ikke noe galt, så det eneste jeg får beskjed om er å ta det med ro. Veldig drygt..
Så jeg har stort sett bodd på sofaen..

Back
Topp