Hvem er sykemeldt?

Rutla

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Ja, hvem er sykemeldt og hvor mye? Hva bedriver dere dagene med?

Jeg er 50% sykemeldt fra en 100% stilling.
Jeg synes dagene flyr avgårde. Føler jeg endelig har litt energi til 2-åringen:-)

Jeg er ikke sykemeldt, men har ikke fast stilling for tiden så jeg jobber nesten ikke (sjefen vil vel heller ha folk på jobb som ikke risikerer å måtte spy...)
Jeg tilbringer mye tid på hobbyrommet. Holder på å lage bryllupsinnbydelser for ei venninne. Ellers blir det dulling rundt i huset og så går jeg litt tur. Gleder meg til det vårnes mere og jeg kan stelle i hagen :)

Jeg er sykemeldt 60% (av en 100% stilling) Jeg bruker tiden til å slappe av og vaske barnetøy :)

Har vært sykmeldt 100% fram til nå. Så fra og med denne uka skal jeg prøve meg igjen to ganger i uka, halve dager. Så er da sykmeldt 60%.

50% sykemeldt, jobber 2 dager i uka. Blir mye sofasliting og netflix :p
Men nå som energien virkelig begynner å ta seg opp prøver jeg å bevege meg litt mer,gå litt turer og sånn.
Har hittil stort sett jobbet mandag og onsdag og da hatt tirsdagen til å hvile i mellom. Denne uka skal jeg jobbe onsdag og torsdag,så får se hvordan det går. Blir veldig glad om jeg ikke blir veldig sliten da :)

Jeg har vært 40% sm i fire uker, men idag måtte jeg gå hjem fra jobb med sykt vonde bekkensmerter:-( Var hos legen og ble 100% sm t.o.m mandag. Håper jeg kan jobbe litt fra uka igjen, ikke lyst til å hå hjemme hver dag:-( Blir mye soffasitting ja....:-/

100% sm av 100% stilling! Blir nokk sykemeldt ut svangerskapet! Prøver å få gjort litt i hus+pakking (skal flytte) så har vi en 2åring som krever sitt :-)

Er 40 % sykemeldt fra i dag av, pga bekkenløsning. Skal bli godt og forhåpentligvis få mer overskudd og prøve å få gjort litt her hjemme, ha mer energi til å aktivisere 2-åringen og slippe å ha så vondt hele tiden.

Jeg er 50% sykmeldt fra en 62% stilling! Vært det i 2 uker nå. Er mye svimmel og har vond rygg/begynnende bekkenløsning ! Jobber på sykehjem med mye tunge løft og liten tid til å sette seg ned litt innimellom så var utrolig godt å få 2 ekstra dager i uka å slappe av på:) Så dagene går stortsett med på å gjøre det, rydde og ordne hjemme og ellers går det i ett med de 2 barna jeg har fra før :)

100% sykmeldt, og har vært det siden jul. Her går dagene fort egentlig, sover litt lenge de dagene barna er i bhg. Ellers er jeg med de. Så er det jo alltid tusen ting å ordne. I morgen feks så skal jeg ut å handle toalett, da toalettet i leiligheten vi leier ut gikk i stykker idag. Så innom jobben min og hente noe der. Så har jeg noen telefoner og ta. Lovet å komme innom en tur til mamma og pappa. Så skal ungene hentes klokka to, har de funnet ut. :p og så er det hjem og lage middag til klokka er fire og mannen kommer hjem :) så med hus, hjem, barn osv så føler jeg at jeg harnisk å gjøre. Det tar jo fem ganger så lang tid å vaske hjemme også, og brette tøy er jo nesten en umulig oppgave. Jeg har vist karpertunellsyndrom, så jeg har vondt i henda og de dovner.. Så ting tar tid her hjemme. :p

Har vært 100%. Gikk ned til 80% forrige uke. Var skikkelig deilig der og da. Men når jeg kom hjem angret jeg! jeg og må nok opp igjen til 100%.

Jeg er dessverre 100 % sykemeldt pga det fordømte bekkenet.. Hopper rundt på krykker, men holder motet oppe med lyse morgener, snart vår, nytt hus, utforske nærmiljøet og kooooos med magen :) Kan bli lange dager av og til, men fyller de også med fysio og svømming :)

Har vært i full jobb hele tiden frem til igår. Er nå 50% sykemeldt fra en 100 % stilling som assisterende butikksjef. Mye tunge løft i jobben min og dette har jeg kjent godt i korsryggen siste ukene. Skal begynne hos fysioterapeut imorgen som er spesialisert på bekken.

Har vært 50% sykmeldt denne måneden, og skal fortsette med det en god stund til før det blir 100% :)
Får høyt blodtrykk når jeg er gravid (ragerer på hormoner) så legen tar ingen sjanser denne gangen...går på Trandate og har heldigvis holdt seg bra til nå :) Sist fikk de det ikke ned på slutten og endte opp med å måtte bli satt i gang pga.at det ble svangerskapsforgiftning...håper å unngå det denne gangen :)
Er jo i tillegg veldig sliten og trøtt, så føler nå at jeg endelig har litt overskudd til å finne på ting med storesøster :)
Mens hun er i barnehagen slapper jeg av eller ordner litt i huset alt ettersom hvordan dagsformen er :)

Jeg går fulltid på skole, med en god del jobb ved siden av. Ble 100% sykemeldt fra jobben igår grunnet høyt blodtrykk og svært belastende situasjon her hjemme. Gleder meg bare til alt blir bedre <3

60 % sykmeldt, jobber litt kortere dager ttre dager i uka.... Skal på svømming i morra og akupunktur på torsdag som er mine to sykmeldingsdager denne uken. Skal også prøve meg på fysio.....Ellers kan jeg gå korte turer i mitt tempo, eller ligge i badekaret :) :) Har ingen barn fra før av, så kan bare tenke på emg selv, det er vel luksus..

Har 50 prosent svangerskapspenger som om noen uker øker til 100 prosent.
Jobber offshore og har en uke igjen ute på jobb.

Back
Topp