Hvem er fremdeles i jobb?

Jobbet 100% til nå! men skal til legen i morgen og mulig det da blir 40-50%sykemelding de siste 4 ukene frem til permisjonsstart. De siste ukene (siden før jul egentlig) har jeg blitt gradvis mer sliten og nå siste uka har jeg vært helt knekt etter jobb, så tror jeg jeg må prøve å jobbe litt kortere dager.

Forrige svangerskap jobbet jeg fullt frem til de siste 2 ukene før permisjon, da måtte jeg kaste inn håndkleet og gå ned til 50%
 
Da ble jeg 100% sykemeldt i dag.etter 50% sykemelding gjennom januar..har et bekken som krangler :(. er bare denne og neste uke igjen da til perm starter fredag 14!! Wæææ dette svangerskapet har gått fort!
 
Jeg har vært 100% sykemeldt nå i 3 uker på grunn av bekkenløsning med store gangvansker.
Er heldigvis ellers i fin form.
 
Jeg hadde kyssesyken i vår rett før jeg ble gravid igjen, så dette svskapet har jeg vært sykemeldt 50% siden 1.november og fullt siden 15.januar. Er fortsatt sliten etter kyssesyken, sover dårlig og bekkenplager. Klarte ikke å fungere på hjemmebane for 2-åringen og samtidig jobbe (lærer på ungdtrinn = hektisk!) Og gjøre en god jobb begge steder. Kjeder meg heele tiden og har et veldig sosialt behov, så er glad det snart er over, blir så passiv av å vase rundt hjemme hele tiden..
 
Her jobbes det 100% og 1-2 kvelder med overtid hver uke i tillegg, så nå gleder jeg meg til permisjon om 1,5 uke. :)
 
Jeg jobbet 100% fram til desember, så var jeg 50% sykemeldt en måned, deretter 70% sykemeldt en måned og nå er jeg 100% sykemeldt de tre siste ukene før permisjon.
Litt redd for å kjede meg, men likevel greit å ikke jobbe for jeg har ikke akkurat mye energi.
 
Jobber 50%, men skal til legen igjen på fredag og håper litt på 100% da. Er sliten og sovet dårlig. Gubben vil veldig gjerne at jeg kaster inn håndkle nå, er visst ikke så morsom å leve med om dagen...
 
Siste ordinære arbeidsdag i dag, 2 dager med kurs, så er det helg, og på mandag begynner permisjonen :-D
 
Back
Topp