Hvem er fortsatt her inne på bv?

Jeg er kun her. Hvis ikke jeg ville være anonym på et forum, men heller være på Facebook hadde jeg ikke meldt meg inn her. På Facebook vil jo de andre se hva jeg heter. Da kan jeg risikere at noen der inne er foreldre til en av elevene mine eller liknende. Her inne kjenner ingen til navnet.

Det blir nok mye mer aktivitet når vi kommer litt lengre ut i svangerskapet. Nå er vi i "kommer-dette-til-å-gå-bra?" fasen. Snart er svangerskapet offisielt og vi kan skravle i vei.

 
Jeg er begge steder og syns ikke at det ene utelukker det andre :)
 
Jeg er bare her, og kommer sannsynligvis ikke til å bruke fb i det hele tatt:) glad for at det er mange som er aktive her, og det kommer nok til å ta seg opp utover:)
 
Er kun her inne, kanskje jeg beveger meg inn på fb etterhvert, ikke tenkt så mye på d:) Ikke så veldig aktiv her enda, mn kommer nok når de magiske 12 er overstått:):)
 
Jeg er bare her :) Litt sånn av og på aktiv, siden formen har vært veldig dårlig i det siste.....men regner med det tar seg opp etterhvert 
 
Jeg er her og liker meg ;-)
 
Jeg er ikke klar for å fortelle det til noen enda, så har ikke meldt meg inn på fb.
 
Jeg er bare her! Eller er medlem av facebook-gruppen, men er ikke aktiv der! Der er her jeg hører hjemme!:)
 
Jeg er også bare her:)
var her ved forrige.. liker meg kjempe godt her inne.. litt lite aktiv just nu. men er så sliten å trøtt på ettermiddagene at det blir mye soving..
 
Jeg er bare her..
Minner om at det er faktisk ikke lov å reklamere for fbgrupper på forumet her (andre diskusjonsgrupper). Av den enkle grunn at bv mister sine aktive medlemmer. Og det er vel et av poengene med å være på og møte folk i et diskusjonsforum. Å bli der og snakke om felles saker og ting...
 
er ikke på facebooksiden.
har ikke planer om å bevege meg over dit heller.
Synes det er grett å ha et sted å forholde seg til, og BV er jo såååå koselig!
 
Jeg er kun her! kanskje ikke så veldig flink til å skrive og være aktiv men
 
jeg er kun her, og litt i april forum.. men får nok i mai :) :) fin mnd!
 


once more skrev:
Vi er da bare 36 på FB, og her er vi jo sikkert 100, så kanskje kan noen av de som bare er her bli litt mer aktiv og?
Men jeg er der og her.
Det er mer personlig der, men det er mere oversikt her med trådene!
Så liker begge deler jeg :)

Signerer deg jeg!

 
Jeg er bare her. Satser på å bli mer aktiv når formen blir bedre og vi er litt flere uker på vei. Tror det blir mye mer aktivitet her i siste del av svangerskapet og når barna er født, håper det iallfall.:-)
 
Jeg er begge steder 
 
Back
Topp