Hvem er fortsatt her inne på bv?

LadyOnHeels

Elsker forumet
siden det går rykte om at mange av dere henger på face istedenfor så lurer jeg på hvor mange som er igjen her inne på bv?

og dere som er på face, har dere ingen intensjoner om å komme tilbake til bv? hva kan gjøres for å få dere tilbake igjen? 

 
Jeg er, som sagt, begge steder, men skulle gjerne sett at det var mer liv her! Hadde en tråd på det inne på fb igår eller noe, og det ser ut som det er mange av de som er sjelden eller aldri her inne dessverre...skjønner ikke hvorfor for jeg syns det er ganske uryddig med tråder som hopper opp og ned, og det tar jo år og dag hvis man skal lete opp en gammel tråd...
 
Jeg er ikke på facebook siden enda. Tenkte kanskje å bevege meg inn der etterhvert. Er det mange som er der nå forresten?
Jeg synes bv er koselig, så kommer nok til å være her inne også.
 
kan ikke du hjelpe å prøve å få de inn her igjen? er så dumt for oss andre som meldte oss inn på bv for å snakke med andre i samme situasjon å ikke ha noen å faktisk snakke med! 

 
Jeg tror ikke det hjelper veldig...folk tenker vel selv og syns det er trygt at ikke kjente kan komme inn der og lese etc. Mener at ikke det er privat nok her inne. Jeg sa hva jeg mente i tråden igår, men jeg blir nok dømt nord og ned om jeg prøver samme greia motsatt, altså å rekruttere folk derfra til bv...
 


Bettamor venter nr 3 skrev:
Jeg er ikke på facebook siden enda. Tenkte kanskje å bevege meg inn der etterhvert. Er det mange som er der nå forresten?
Jeg synes bv er koselig, så kommer nok til å være her inne også.

Vi er 36 der inne nå.
 
Vi er da bare 36 på FB, og her er vi jo sikkert 100, så kanskje kan noen av de som bare er her bli litt mer aktiv og?
Men jeg er der og her.
Det er mer personlig der, men det er mere oversikt her med trådene!
Så liker begge deler jeg :)
 
Jeg er bare her.

Har ennå ikke sagt noe til familie og venner, så jeg vil ikke stå fram med fullt navn på fb (det kan jo tross alt være kjente der også :D ) ennå.

Nå er jeg ikke så veldig aktiv på kveldstid ennå, av den enkle grunn at vi faktisk ikke har annet enn mobiltilgang på kveldstid for øyeblikket.. men det kommer etterhvert :D
 
Jeg tror nok også at det kunne hjulpet med litt flere aktive her....men jeg tenker som så at det skjer sikkert når de fleste av oss har passert 12 uker. Husker selv at jeg var veldig lite aktiv før jeg hadde passert 12 uker forrige gang. Og ble egentlig ikke virkelig ordentlig skravling på meg før en måneds tid før fødsel, når jeg begynte å bli spent på fødsel! :) Og folk begynte å få barna sine :)
 
Jeg er bare her og kommer sannsynligvis bare til å være her :)

Foreslår at vi tar skjeen i egen hånd, eller er det den annen??  Jaja, uansett: vi kan jo bare gjøre noe med dette selv og etter beste evne skape mer liv her inne på BV.

Jeg må bare beklage at det er litt stille fra meg. Vi pusser opp ganske mye hjemme så kveldene mine går, og på jobb bør jeg jo egentlig ikke surfe på BV... :)

Jeg er forresten 12 uker førstkommende mandag og har 'kommet ut' av svangerskapet mitt denne uken :) JUHUU :)
 
Jeg er begge plasser 
 
jeg er bare her og kommer ikke til å delta på Facebook av flere årsaker. Men tror som andre her at det nok blir mer liv her etterat vi er kommet over i 2. Trimester. Jeg tørr ikke helt slippe jubelen løs enda siden jeg mistet i uke 12 sist, men magefølelsen min er bedre denne gangen iallefall! Så tenker jeg slipper meg mer løs her om et par uker! :)
 
Jeg har begge deler, men er så si bare inne her.  Vet ikke hvorfor men...
 
Jeg er på begge stedene jeg =) Er ofte litt stille her inne, og da er det mer fres på face, men syns det er veldig koselig her altså!!
 
så kjekt å se at vi er litt folk her også 

vi skal nok lage masse liv her i 2trimester med hemmelig venn, missetråder, julekalender og masse annet morro 
 
Jeg er her og jeg blir her så lenge babyen holder seg i magen i hvertfall, synes det er veldig koselig her inne og har vært her i begge mine foregående svangerskap også. :-)
 
jeg er mest på fb. syns det er mer liv der inne, pluss at jeg ofte har problemer med å logge meg inne her. og når jeg får logget meg inn, så har det ikke skjedd så mye siden siste ganga jeg var her inne. Men som forrige gang jeg var gravid så ble jeg mer aktiv på slutten. og vil nok bli mer aktiv her inne etterhvert ;) Skal prøve å titte oftere innom her fra nå av:) gleder meg til hemmelig venn, missekåring +++ ;) og treff etterhvert :)
 
Jeg henger her inne, men ikke på fb.
Er ikke så aktive på fb ellers heller, og ser ikke for meg at jeg kommer til å bli det med det første heller. Synes vi har det koselig her :) 
 
Jeg er mest på fb!
 
Back
Topp