Hvem er du?

Jeg er 30 år gammel, bor i Akershus. Giftet meg med mannen min for snart ett år siden. Har 3 egne sønner og en bonussønn :) Er "uplanlagt" gravid nå med tanke på at jeg nettopp har mistet i MA og vi hadde vel egentlig tenkt å ta et par mnd pause, men slik ble det ikke :) Foreløpig termin 22 januar, men har født før termin de siste to fødslene, så det kan nok tenkes at det skjer igjen :)

Hei. Bor i Nord-Norge. 27 år. Samboer med et felles barn på 6 år . Har foreløpig termin 12.januar:-) gleder oss masse

Hei hei! Jeg er 30 år, født og oppvokst i Bergen. Har en tre år eldre samboer og vi har vært sammen i ca. 7 år. No ble det plutselig stor fart i oppussingsplanene siden vi forhåpentlig trenger et rom til den lille til nyttår [emoji4] Har ingen barn fra før, så dette blir veldig spennende! [emoji173]️

Jeg er 34 år, gift og bor i Trondheim [emoji4] Har ingen barn fra før og er nå gravid etter 3. runde med IVF[emoji4]

24 år gammel, bor i Lillehammer. Har en 7 år eldre samboer, vi har vært sammen i litt over 4år. Oppdaget plutselig at jeg var gravid når mensen ikke kom. Ikke planlagt, men vi gleder oss veldig. Nå speider vi på Finn.no etter et hus hvor vår lille familie på snart 3 (4 om man teller med frøkna som er litt mer hårete).
Det blir en spennende tid framover[emoji4]

jeg ble 27 i går, kommer fra nordland, men bor i rogaland.
Har tvilling gutter som blir 6 år til sommeren (fra tidligere forhold)
dette blir mitt 3. barn og samboers første :)

Last edited:
Jeg er 34år og kommer ifra Trøndelag[emoji3] Bor sammen med verdens beste samboer og vi har vært ilag i 3 år[emoji173]️
Har fra tidligere en sønn på snart 11 og ei datter på snart 9 (begge har bursdag i juli[emoji3]) og dette blir samboerns 1 barn[emoji3]

Jeg er 22 år, bor i et lite stykke utafor Tromsø, dette blir vårt 1 barn :-) sambo er 4 år eldre enn meg:-)

27 år gammel, bor rett utenfor Trondheim. Har en liten en fra før på snart 7 måneder, så hvis alt går bra blir det to tette på oss :) Førstemann er verdens greieste og jeg har vært verpesyk i mange måneder alt! Men nå som jeg faktisk tester positivt og er blitt småkvalm, føles det litt skummelt egentlig, to tette! :nailbiting: Familien må jo tro det har rablet for oss :joyful:

Jeg er 28 år, bor i Oslo! Dette er mitt fjerde svangerskap men blir mitt første barn (fingrene HARDT krysset!) Vi er på boligjakt og jeg er på jobbsøking :) Foreløpig termin 25. januar (ja, jeg tror jeg produserer hcg i en forrykende fart, jeg hadde IKKE trodd den skulle slå ut 8 dpo :P )

Back
Topp