Hvem er du?

Heihei :-) Jeg bor på Nesodden i helt nytt hus som jeg, samboer og gutten vår på 4 år ble ferdig med å bygge i desember. Er 31 år. Termin tror jeg er ca 8. januar, men syklusen min har alltid vært på bærtur så det blir nok en tidlig ultralyd om et par uker for å vite sikkert. Gutten vi har fra før ble født 9 uker før termin, så her er det fullt mulig at det ikke blir januar barn, men vi krysser fingrene for at det skal gå smertefritt denne gang [emoji7]

Drister meg inn hit jeg da, så her er litt om meg:)
Jeg og mannen er begge 25 (blir 26) og har vært sammen siden siste året på videregående da vi gikk i samme klasse, blir faktisk 7 år til sommeren. I sommer giftet vi oss og kjøpte oss leilighet i Vestfossen utenfor Drammen hvor vi nå bor:) Klaffet nå i pp4 og vi gleder oss veldig til å få vårt første barn og starte en familie sammen. Veldig familiekjære begge to:Heartred Termin er ca 16.januar. Og så gleder vi oss litt ekstra da vi skal bli tante og onkel for første gang i oktober også. Dobbel lykke:love017

Jeg og mannen bor i en liten kommune i nordnorge, jeg rekker nok å fylle 27 før lillefrø kommer og mannen er 5 år eldre :) vi har vært sammen i nærmere 3 år, og gleder oss veldig til å få barn :Heartred vi har hus og bil og faste jobber, jeg var ferdig utdannet i fjor og det var litt viktig for meg å være ferdig med studiene før vi begynte å prøve å få barn - noe som skjedde raskere enn jeg hadde trodd, i pp4 :happy:

Yngste var bare 9 mnd så hun var bare med :hilarious:
Eldste var 4 så hun hadde det litt tøffere. Men hun er heldigvis utadvendt så det gikk seg til etter at hun begynte i barnehage og lærte språket. Hun har alltid vært litt bak språklig så det var en tøff periode å måtte lære seg et språk til, pluss at hun hadde noen gode venner i Norge som hun savnet. Og så var det veldig rart for henne at bestemor og bestefar ikke lenger bodde 20 minutter unna. Hun spør faktisk om vi ikke kan flytte tilbake snart for hun vil bo nærmere familie :love7 men vi får se. Vi har tenkt oss tilbake engang, men det blir liksom vanskeligere og vanskeligere for hvert år. Vi skulle jo bare være her i 2 kanskje 3 år, i august blir det 6.. Det er noen besteforeldre som syns det er på tide at vi kommer hjem hvertfall.
Er det på grunn av jobb muligheter dere flyttet?
6 år ja, tiden fyker :P :P

Er det på grunn av jobb muligheter dere flyttet?
6 år ja, tiden fyker :p :p

Mannen min er en av gründerne i et software selskap. De fleste kundene er her i USA så da de fikk finansiering og sin første store kunde så flyttet vi hit for å komme nærmere på. Det var litt kaos å jobbe i flere tidssoner, og så er det et helt annet nettverk her (Silicon Valley). Og det har blitt færre jobbreiser. Han har noen turer til Norge og Europa hvert år men det er betydelig mindre enn før. De har også kontorer i Norge så når barna har sommerferie og vi reiser mange uker til Norge så kan han fortsatt jobbe der.
Jeg jobber ikke, mye pga at vi da har den friheten til å tilbringe sommeren i Norge.

Mannen min er en av gründerne i et software selskap. De fleste kundene er her i USA så da de fikk finansiering og sin første store kunde så flyttet vi hit for å komme nærmere på. Det var litt kaos å jobbe i flere tidssoner, og så er det et helt annet nettverk her (Silicon Valley). Og det har blitt færre jobbreiser. Han har noen turer til Norge og Europa hvert år men det er betydelig mindre enn før. De har også kontorer i Norge så når barna har sommerferie og vi reiser mange uker til Norge så kan han fortsatt jobbe der.
Jeg jobber ikke, mye pga at vi da har den friheten til å tilbringe sommeren i Norge.
Så spennende med en slik jobb da:) har egentlig veldig lyst til å flytte på meg, men samtidig så vet jeg ikke om jeg hadde turd:P

Jeg bor i Aust Agder,en liten kommune i skogen. Er 42 år og venter mitt 4. Barn har 2 døtre på 24 og 22 og en gutt på 4 og et halvt ❤ og har termin 7 januar. Jeg er også bestemor til ei nydelig jente på 2 år ❤
Det er herlig å være voksen mamma, kjenner på en mye større ro og har god tid til barn nå. Mannen min har en sønn på 25 så til sammen så blir det 5 barn.

Jeg er 33 år fra NordNorge.
Gift og har to som ble 8 i januar.
Foreløpig termin er 8. januar.
Hvor i nord norge er du fra..Er selv derfra og hadde vært fint me noen i nærheten :)

Heihei alle flotte damer.
Bor i Tromsø-by med min mann og 2 jenter. De er snart 9 og 11 så blir en liten attpåklatt dette og vi gleder oss masse:cool01 Har termin 5 januar..

Jente 27, bor i Trondheim med samboer, bonussønn på 9 og vårt felles barn på 17 mnd:-) Jobber som pedagogisk leder på småbarnsavdeling :) Aner ikke hvor langt jeg er på vei..

Heihei!:Heartred
Jeg er snart 25 år, bor i Trondheim med min forlovede og sønnen vår på 14 mnd. Gravid med nr 2 nå med termin ca 7.jan :) Jobber innen barnevern, og trives godt med det. Er så lykkelig for spira i magen, selv om planen var å vente litt før vi skulle prøve på nr 2. Men 1 gang ubeskyttet sex på over 1 år sååå satt den, haha:)

32 år fra et tettsted 1 times tid nord for Oslo. På landet[emoji4] Samboer og har nyoppussey hus vi flyttet inn i rett over jul. Har en gutt født i mai 15.

27 år, bor i Sør-Trøndelag (ved kysten) Har samboer og vi har ei datter på snart 8 år :) Jobber som pedagog.

Mange trøndere her! Vi bør lage en egen trøndergruppe her, så kan vi ordne barselgruppe når den tid kommer;) Kan kanskje vente til vi er lengre enn fem min på vei da, men

*Red av moderator

Lag gjerne en barselgruppe/Trøndergruppe-tråd her inne. :)

Minner om våre forumregler -

Ulovlig å linke til andre forum
Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet Tråder/innlegg om facebook redigeres/slettes fortløpende uten varsel. Brukere ekskluderes etter 1 advarsel. Dette gjelder både på det åpnet forumet og på personlige meldinger. Innlegg/tråder der det spørres om Facebook grupper eller diskuteres/planlegges grupper på Facebook vil også bli slettet.

Back
Topp