Hvem er August-damerne??

Hei dame på 38 fra Akershus her. Har ei jente på ni år. Sent OG etterlenget dette barnet. Arbeidsfelt som it konsulent men er hjemmeværende for tiden. Ønsker bevege meg over omsorgsyrket etterhvert når den tid kommer.
Er ei jente som er positiv og blid. Har mine opp og ned dager som jeg ikke styrer pga jeg er bipolar 2 (og tillegg hormonell hehe..vi er vel alle litt "bipolare" med svigninger ). Føler meg utrolig heldig som skal få ett barn til og kunne gi jenta mi en lillebror/søster. LoveAgain sier jeg bare...sukk <3
Gleder meg til bli kjent med gjengen.
Ps . er forresten 10+4.
God helg

Hei :-)

Jeg er ei dame født i 1989. Opprinnelig fra Trondheim, men har bodd både nordpå og sørpå de siste årene. Gift med en kjekk norlænning. Har en bachelor- og en masterutdanning innenfor barnevern, men jobber for tiden som flyvertinne; just because I want to! :-) Stortrives med det!

Vi venter vårt første barn rundt 21.august og vi gleder oss stort <3 (8+3 i dag m.a.o.).

Mvh Flyvertinna

Hei :)
Jeg er 24 år, gift og har en datter på 6 år. Er 6+4 idag :)
Bor Nord i landet, i Troms :)
Jobber som helsefagarbeider på skjermet avdeling for demente :)

Hei :)

Jeg er 27 år (28 om ikke mange dagene), bor i Østfold og er gift. Er 9+3 idag ❤
Har ingen barn fra før av så dette er veldig stas :)

Hei!

22-år, fra Oslo, er mitt første barn, samboer og jobber som miljøarbeider på bolig for funksjonshemmede barn! :)

26år, bor i Telemark og jobber som sykepleier. Eldste vår blir 4år og nå er jeg 10+1 med nummer to:-)

Jeg er 26 år, bor i Troms og jobber som sekretær. Vi har ei datter på snart 5 og venter nummer 2 :)

28 år,fra Troms,dette blir en attpåklatt og er nr 3 i rekken:happy: studerer deltid og jobber heltid så har nok å henge fingrene i :pompus:

Er 21 år og bor på halvøya Fosen som ligger utenfor Trondheim. Jeg jobber på sykehjem og mannen er landbruksmekaniker. I tillegg er vi bønder med storfeproduksjon. Vi har to vakre jenter og gleder oss til nr 3 kommer <3

Heihei :) dame fra Bergen 8+3 idag og har vist det siden uke 6. Andre ikke planlagt unge. 26, venter nr 2, holder på med hest, hjemmehjelp og har jobbet litt på FK, utadvendt og liker nye ting.. klarer ikke sitte iro. :) det var litt om meg!

Bergen eller rettere sagt Sotra her.☺også heste jente

Noen må jo avle neste generasjon hestefolk
Hehe ja sant. ☺har drevet med hest siden jeg var liten.Så har jeg jobbet på travbanen i 2 år. Kjørt noe løp.Og skodd hest.Men flyttet til sotra så har ikke hatt så mye med hest å gjøre på en liten stund. Savnet er stort❤

Hei!
Jeg er 21 år og bor på Helgeland og jobber som frisør. Har en fantastisk samboer som jeg har vert ilag med i snart 7 år nå ♡ kjøpte oss hus for to år siden å er nettopp ferdig å pusse opp hele huset. Dette er første gang både for meg og sambo. Veldig planlakt ♡ er nå 11 uker på vei og satser på att det går hele veien ☺

27 år, lærer. Venter mitt første. Har samboer med to barn fra før :) Er i dag 11+3 :)

Jeg fant denne tråden, og tenkte at siden jeg er ny er det på sin plass med en introduksjon.

Jeg er 30 år og kommer fra Ullensaker (Akershus), her jeg også bor nå. Jeg er gift på 3.året med min fantastiske mann fra København ;) Vi bor på gård og liker å være mye ute. Skogen er et deilig sted! Jeg jobber som lærer og stortrives! :-)

Dette er første barnet vårt, og vi venter en gutt :-)

Hei! :)

Helt ny her inne og snubla over denne tråden så da er det bare å introdusere seg selv ;)

Jeg er 32 år, fra vestlandet og gift med min kjære på første året. Vi giftet oss 15.mai i fjor ❤️

Vi venter vårt første barn og fikk positiv test lille julaften i fjor, verdens fineste julegave! :)

Vi var på oul i går og fikk dermed ny termin, gikk fra 3.august til 28.august. Jeg hadde en anelse om at termin etter siste mens ikke stemte og jaggu fikk vi det bekrefta. Vi er dermed i uke 16 (mellom 15+2 og 15+4 mente legen).
Må smøre oss med litt mer tålmodighet for å få vite kjønn, men gleder oss til ny ul om ikke så lenge! :)

Hei, nå har jo jeg vært her en stund, men hadde ikke skrevet noe her ser jeg :)

Jeg er 30 år, jobber som revisor og er samboer med en kjekk og supersnill politimann ♡

Jeg kommer opprinnelig fra Oppegård, samboer er fra Halden. Vi har bosatt oss "midt imellom" i Rygge.

Dette et vårt første, svært etterlengtede barn, som endelig ser ut til å komme etter 3 år med prøving ♡ Spiren satt to dager etter at vi var på oppstartssamtale for ivf-behandling på Rikshospitalet ;)

33 år fra Nordland. Gift og venter nå nr. 2.
Sykepleier i hjemmetjenesten, men litt på utkikk etter nye muligheter. Har ønsket meg bort fra turnusarbeid og stress siden vi fikk første. Er ammehjelper, TIO frelst, strikkekjærring og ufrivelig hobbysnekker (kjøpte oss et eldre hus i 2014).

Hjemmefødsel under planlegging ❤️
16+1 i dag (men litt usikker på termin, siden syklusen min ikke har vært stabil siden vi fikk første).

Har visst oversett denne tråden. Testet positivt i november så har vært her en stund.

Jeg er 26 år og fra Nord-Trøndelag. Gift med en kjekk maskinist. Vi venter vårt første barn i august og det blir veldig spennende Er i uke 19 nå, dette har virkelig gått fort!

Har vært her en stund, men har ikke skrevet enda :)

Dame på 29 år, gift med mann på 35 år. Vi bor på Sørlandet, og jobber begge i offentlig sektor. Jeg er konsulent på merkantile tjenester, og han er adjunkt.

Vi var prøvere i 2,5-3 år, men ingenting skjedde, så hadde vi et mislykket IVF i november 2015. Kun et embryo av 9 kunne brukes, det festet seg ikke og vi fikk ingen på frys. En måneden etter mislykket forsøk skjedde et mirakel, og vi fikk den beste julegaven vi kunne fått; baby i magen som vi til og med hadde klart å lage helt selv! Utrolig! :)

Så ja, dette er første barnet vårt og vi rekker det før jeg blir 30 :)

Back
Topp