Hvem er August-damerne??

Hei! Jeg er 29 år (30 om under en mnd) og fra Oslo. Er gift og 4+6 på vei med første. Vi prøvde i 2,5 år, før vi ble gravide på første forsøk med ICSI på Rikshospitalet. :-D Jobber på kundesenter.

Jeg er 28 år og bor i Oslo. Er 5 uker i dag og jeg og samboern gleder oss masse. Jobber på kontor med stort overtall av menn. Har en noen tvillinger i familien så spent på om jeg også får det. (Jeg håper vell ærlig talt mest på 1).

30år (for noen dager siden), min første baby i magen (4+4) og vi gleder oss så utrolig mye!!
Nordlænning, jobber som pedagog og studerer på fulltid i tillegg!

26 år fra Telemark, bosatt i Trondheim. Heltidsstudent, men mann i jobb. Venter 1. barn - er 8+1 i dag, og gleder med masse! :)

Jeg er 30 år og bor i Oslo. Jobber på kontor, og er gift med nr.2 på vei nå :) og det gledes masse! Tiden går veeldig treigt om dagen..:)

Jeg er 30 år og bor i Oslo. Jobber på kontor, og er gift med nr.2 på vei nå :) og det gledes masse! Tiden går veeldig treigt om dagen..:)
Alt for treigt! Helt enig!

Jeg er 24 år, har samboer & sammen har vi en gutt på 1,5 år.
Er nå 5+2 på vei :)

Hei.
26 år, venter førstemann og jobber som førskolelærer. Bor på gård utenfor Trondheim, og har strikkedilla :D

Hei :-)

Er 31 år og bosatt på bygda på Nordmøre ❤️ Jobber fulltid som prosjektleder.

Har to gutter fra et tidligere forhold, de er 7 og 9 år :-)

Dette blir første til meg og mannen, vi er 5+4 i dag og er veldig spente på tiden framover! ❤️

Jente 27 fra Stavanger.:happy7 Har Samboer på samme alder. Han dr helikoptermekaniker.
Venter vår første og den er veldig velkommen til oss:Heartbigred
Er 6 uker, og testet posetivit dagern før forventet mens.
Er omsorgsarbeider og jobber med psykisk utviklingshemmede.

Hei. Jente på 28 år, bor i Sandnes. Vi er gift og vi venter vårt andre barn :)
Er ca 5 uker på vei. Og vi skal på vår første ul 7 januar. Gleder oss så :)

Jente 27 fra Stavanger.:happy7 Har Samboer på samme alder. Han dr helikoptermekaniker.
Venter vår første og den er veldig velkommen til oss:Heartbigred
Er 6 uker, og testet posetivit dagern før forventet mens.
Er omsorgsarbeider og jobber med psykisk utviklingshemmede.
Ups. Gravidappen forvirrer meg noe volsomt. Er i svangerskapsuke 6. Men er ikke mer enn 5+0. Lærte nettop at det da heter at jeg er 5 uker og ikke 6

Ups. Gravidappen forvirrer meg noe volsomt. Er i svangerskapsuke 6. Men er ikke mer enn 5+0. Lærte nettop at det da heter at jeg er 5 uker og ikke 6
Du er jo i uke 6 da selv om den ikke er "fullgått". Typ imorgen er jeg 8+1 det betyr jo at jeg har begynt på uke 9

29 år her, bor i Lier kommune i Buskerud. Venter barn nr 2 og er i dag 7+4. Jobber i barnehage :) Har en datter som fyller 3 i april :)

Jeg er også fra Sandnes. 34 år, gift og vi har ett barn fra før. Jobber på sykehuset. Er 6+0 i dag :)

24 år og bor i Oslo. Jobber som interiørarkitekt. Venter vår første, veldig planlagt og vi er veldig spente! Er 6+4 nå :)

Dytter frem denne. Er jo mange som har kommet etter denne ble brukt sist :)

Back
Topp