Hvem er August-damerne??

Jeg er 34 år gammel, fra Bergen, har to jenter på 9,5 år og 15år, og en hund :p
Jeg er gift med en snill mann på 34år som jobber som teknisk tegner. Jeg jobber 100% på Haukeland sykehus på en av akutt avdelingene der.
vi vet ikke hva vi venter denne gangen, veldig spent om vi får vite kjønnet når vi skal på Oul 21/3. :)

27, bor litt utenfor bergen. Tvillinggutter født i slutten av 2008. Venter en lillesøster :D termin 27-30 juli, variert veldig på de forskjellige ul.
Samboers første barn :)
Jobber som pedagog i Bhg.

Dame på 37 år fra Rogaland gift med mann på 38 år fra Østfold. Jeg venter vårt 2.barn sammen. Men jeg har også 3 fantastiske skatter fra før fra mitt 1.ekteskap ;)
Skal på OUL om ca 2 uker, og synes tiden går langsomt!
Mannen vil ikke vite hva vi får denne gangen heller, og jeg håper at jeg nok en gang klarer og se det selv :D
Sa ikke til mannen sist at jeg viste hva det var så jeg klarer det igjen om jeg ser det :)

Litt usikker på om jeg har skrevet her men :P Dame, gift i 3 år og har ei datter på ett år fra før. Ble først negativt overrasket med en ny graviditet, men går helt supert nå. Blir en liten lillebror <3 Studerer vernepleie og jobber på bofellesskap ved siden av. Bor i Fredrikstad :)

Jeg er ny her. Er 26 år (27 i april), venter mitt første barn (jente) med termin 4.august. Jobber som grafisk designer. Bor i Drammen med samboer, en hund og en katt :)

Hei! Ny her, fant denne tråden! Termin ca midten på august, uvisst hvilket kjønn :) bor på vestlandet, gift med østlending, snart 29 år, venter første, så går spennende tider i møte

Jeg er 35 år og bor i Nord-Gudbrandsdalen, på gård med melkeproduksjon. Har mange ulike dyr.
Jeg jobber som regnskapsfører og mannen driver gården.
Jeg har en jente fra før på snart 17 år og sammen har vi tre barn, i tillegg til en englegutt som ble født juni 2015.
Dette blir mitt 6. svangerskap og en skikkelig attpåklatt (minste blir sju i år)