Hvem er August-damerne??

Mammaprat

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Hei!
Jeg kom inn i gruppa i dag, etter å testet positivt på lørdag!

Jeg lurer på; hvem er dere?:happy:

Ord sombeskriver meg;
27 år, venter barn nr 3, omsorgsarbeider, gårdskjærring, brannkonstabel! Mange jern i ilden og liker en utfordring! :)

Litt om meg, nå vil jeg høre om deg...??

Last edited:
Heihei :) dame fra Bergen 8+3 idag og har vist det siden uke 6. Andre ikke planlagt unge. 26, venter nr 2, holder på med hest, hjemmehjelp og har jobbet litt på FK, utadvendt og liker nye ting.. klarer ikke sitte iro. :) det var litt om meg!

Hei :) 25 år, min første :D bor litt utenfor Bergen (kommer egentlig fra mosjøen), har en sambo som jobber på havet. Jobber selv som faglig leder. Er i dag 6+5, fant det ut når jeg var 4+6. :)

Hei!
28 år og venter nr 2! Vi er litt usikre på hvor langt jeg er på vei, siden dette ikke var helt planlagt og jeg ikke har fått stabil mens etter 1 mann.
Men etter en ul så er det ca 5-6 uker. Ny ul i 18.1

Jeg jobber med medisiner, og samboer på lager og med egnet pølsefirma.

Hei ♡
29 år , venter nr 3 ♡ Er i dag 8+4 :)

Hei :) 30 år å venter første. Har kvinnelig partner så dette er et resultat av prøverør :)
Spiren satt på første IVF , så nå er det bare å håpe på at den sitter til august.
Er fengselsbetjent :)
6+5 i dag!

Åh, så koslig at det klaffet for dere!! :hello2
Ønsker dere masse lykke til, krysser fingrene med dere for at spiren sitter! :)

Jeg er 30 år (imorgen ;) ) og har en sønn på 1,5, jobber som psyk. sykepleier, bor i Oslo, er svensk.

Jeg er 32, jobber som ped. leder og studerer 50% ved siden av. Har samboer og sammen har vi ei jente på snart 6 år.

Gravid på første fryseforsøk med icsi. 8+2 i dag! ❤️

Hei, kom inn her i går jeg og etter å ha testet positivt på tirsdag, ca 5 uker på vei :) skulle begynne å prøve til våren, så slutta på pilla litt før, å vips så var det gjort :) jeg er 24 år, å dette blir vår nr 2. Har en gutt på snart 3. Vi kjøpte hus i januar, å trives godt utenfor Stavanger. Jobber i ambulansen, så jeg er fortiden sykemeldt i påvente av tilrettelagt jobb :p

32 år ;) 3 barn fra før med min xmann nå venter jeg nr 4 med kjæresten min som jeg har vært sammen m 1 år :) jobber på eldresenter / gamlehjem :)

28 år, 2 barn fra før. 5+5 i dag. Jobber ved ett lite hotell som resepsjonist, kokk, renholder osv.
Fagbrev som ambulansearbeider og kokk.

Hei mammaprat =)
Jeg heter Kristine, 29 år, har en datter fra før, så dette er nr 2 <3 Har hund, og er gift <3
Jeg er høyt og lavt, impulsiv, ikke så veldig kreativ selv om jeg gjerne skulle vært det (kan man kjøpe det noen sted...? haha)
snakker ofte før jeg tenker- men er ikke redd for å beklage dersom det trengs!, har sterke meninger og er vel egentlig ganske sta.
Esker å være mamma, og gleder meg til en til <3

Hei.

Dame på 29 år her. Jeg har tvillingjenter på 8,5 år fra tidligere forhold. Lille spire er 7+3, vi gleder oss så fælt.

Vi er veldig glad i utelivet, er å finne i seilbåten, i skogen på telttur med barn eller på vidda med pulk, jeg og mannen. Gleder oss til å ha med den lille. ❤️
Jeg er klar for studier etter permisjon. :)

Hei :) 25 år fra Akershus. Venter nr 2, er da idag 7 + 2. Har en datter på 5 1/2 år fra før. Er sykepleier.

Last edited:
Hei!
Er 26, blir 27 etter babyen kommer. Venter min første. Så alt er spennende. Kommer fra sør-trøndelag og bor her med min samboer og 2 hunder. Har 100% fast stilling som kontorrotte. :p
Er idag 5+1 og foreløpig termin 24 august.

Jente 23, venter første! 5+6 uker i dag, regner vi med!
Studerer deltid og jobber ved siden av :) kommer fra Oslo, men bor i indre Østfold :)

Back
Topp