hvem(bryllup)

En venninne av meg giftet seg og faren hedde dødd for noen år siden. Hun hadde to brødre, men ville ikke at noen av dem skullefølge henne, men hun hadde en bestekamerat som hun valgte, som hun stolte på og sto nære. Det var veldig pent...

Da syns jeg det er veldig koslig at brudgommen står nede foran kirkedøren og går sammen med bruden opp![:)]
Altså dørene er lukket og han ser deg ikke før musikken begynner og dørene åpnes![;)]

ORIGINAL: Sommermamma =)

hmm..ja kanskje det...var igrunn det jeg kanskje gikk ut fra..
bare lurte på om dere har vært borti noen som gifter seg som ikke har en pappa,,,hva har de gjordt da?

Pappan til min beste venninne er død og når hun giftet seg var det hennes eldste bror som førte henne opp til alters og det var sååååååååå rørende og vakkert. Var ikke et tørt øye i den kirka nei.

ja din eldste bror. [:)]

Du kan jo gå sammen med din kommende mann og. Det gjorde jeg. Jeg har ikke kontakt med faren min og har heller ingen brødre.[;)]

Jeg synes du skal gå opp med begge brødrene dine hvis du synes det er vanskelig å velge.

For å slippe å velge mellom de kunne du jo hatt fadderen din hvis du har ,jeg hadde det.(onkelen min)

Jeg ser det så for meg.. Jeg har alltid hatt lyst til å gå opp alene, det ser så vidundelig flott ut.

ORIGINAL: Tyren85

hva med begge brødrene dine?
hvis man ikke klarer og velge så kan jo begge to følge deg opp[:)]

ORIGINAL: jeanett84

En bror på hver side....

Pappan til mannen din eller alene....

ORIGINAL: neflonde og prinsen

hadde valgt den eldre broren, og gitt den yngre broren en sentral oppgave i resten av bryllupet, f.eks jobben som toastmaster?

Signerer denne.

Jeg har en venninne som var i samme situasjon. Hun har en bror(yngre). så han fulgte henne opp[:)]

Ene tanta mi gikk sammen med sin kjære, den andre ble fulgt opp av sin eldste bror (min far).

min eldste bror fulgte meg.
Det mest riktige er hva som f;les mest naturlig for deg[:D]

eldste broren din kanskje, eller kanskje også svigerfaren din hvis du har ett godt forhold til han [:)]

ORIGINAL: neflonde og prinsen

hadde valgt den eldre broren, og gitt den yngre broren en sentral oppgave i resten av bryllupet, f.eks jobben som toastmaster?

akkurat det jeg tenkte.

Back
Topp