hvem(bryllup)

*SommerMamma*

Forumet er livet
synes dere skulle fulgt meg opp kirkegulvet,,,da pappaen min er død??[8|]
-skal jeg gå alene??
Jeg har en eldre og en yngre bror...

Da trur jeg at det er den eldre brorens oppgave [:)]

hmm..ja kanskje det...var igrunn det jeg kanskje gikk ut fra..
bare lurte på om dere har vært borti noen som gifter seg som ikke har en pappa,,,hva har de gjordt da?

[8|]

jeg hadde ikke klart å velge mellom brødrene mine(hvis jeg hadde hatt brødre)
før du velger ville jeg ha hørt med de om hva de syns at den andre gjør det, er jo lett å blir såret. er jo en stor oppgave[:)]

æ hadd ikke kontakt me min pappa da æ gifta mæ, og da va d naturlig for mæ at min eldste bror ført mæ opp. Men æ veit at enkelte bruke å gå sammen me sin kjære, når pappan ikke kan.

ORIGINAL: Sommermamma =)

hmm..ja kanskje det...var igrunn det jeg kanskje gikk ut fra..
bare lurte på om dere har vært borti noen som gifter seg som ikke har en pappa,,,hva har de gjordt da?

Mi tante gifta seg i 40-årene,farfar døde for mange år siden,så da fulgte pappa henne opp kirkegulvet [:)] Utrolig fint og rørende!! [:)]
Onkel (den andre broren deres) var yngre,så derfor ble den oppgaven naturligvis pappa sin [;)]

ORIGINAL: Lica86

jeg hadde ikke klart å velge mellom brødrene mine(hvis jeg hadde hatt brødre)
før du velger ville jeg ha hørt med de om hva de syns at den andre gjør det, er jo lett å blir såret. er jo en stor oppgave[:)]

det er dette som er det vanskelige ja...jeg og føler det er mest naturlig at den eldste gjør det,,men vil ikke at lillebroren min skal føle seg ubrukelig...[8|]

hva med begge brødrene dine?
hvis man ikke klarer og velge så kan jo begge to følge deg opp[:)]

Jeg tror jeg ville spurt storebror om å følge opp kirkegulvet  og så kanskje gitt lillebror en annen oppgave- toastmaster eller noe?

Jeg har bare en bror og han skal følge meg den dagen jeg eventuelt gifter meg [:)]

Hvorfor ikke la mamma'en din følge deg opp da?

BESTEVENINNA MI BLE FØRT OPP AV MAMMAEN SIN. pappaen er død, men ho har to voksne brødre også.

Pappan min er død og jeg har ingen brødre. Har grublet i mange år på hvordan det skulle løses. Hadde ikke så veldig lyst å gå alene heller.

Men da den store dagen nærmet seg endret jeg mening.

Jeg hadde forloveren med meg til rett før slik at jeg ikke fikk noia av å være alene. Hun gikk rett før sermonien startet og jeg gikk deretter opp til alteret alene.

Det ble veldig sterkt for alle. At jeg gikk alene opp visualiserte for alle at det manglet noen på den store dagen. Pappa døde for mange år siden, og har ikke kunne følge meg i de store hendelsene i livet mitt. Og ingen andre har heller fått ta hans plass. Og selv om jeg er kjempeglad i onkel, som er pappas bror, ble det litt rart at han på en måte skulle "gi meg bort".

Det jeg hadde vært mest redd for på forhånd var hvordan det skulle bli å ikke ha noen å støtte seg til der jeg gikk. Men det gikk overraskende bra. Selve turen tok ikke mange minuttene og jeg hadde bare øynene på min kommende ektemann der i det "fjerne".

Dessuten ble det knakende bra bilder av det hele [:D].

ORIGINAL: voodoolady

Da trur jeg at det er den eldre brorens oppgave [:)]

sign

ORIGINAL: Sommermamma =)

synes dere skulle fulgt meg opp kirkegulvet,,,da pappaen min er død??[8|]
-skal jeg gå alene??
Jeg har en eldre og en yngre bror...

Jeg synes du og typen din kan gå opp kirkegulvet i lag.
Er jo dere to som skal gifte dere.
Håper uansett at du finner en løsning som du synes er ok.[:)]

det problemet har jeg tenkt på lenge. både pappaen min og mammaen min er døde, så jeg grubla lenge... og fant ut a jeg vil at broren min skal følge meg opp. men jeg har bare en bror da.
men hadde nok valgt den eldste og gitt den yngre en annen viktig oppgave (toastmaster...)

Begge, kanskje? Alt er mulig, skulle jeg tro.

Hvis du har et godt forhold til svigerfaren din? Kan jo han gjøre det? Eller mamman din?

Min favoritt: BEGGE brødrene dine? [:D]

Når er den store dagen og Gratulerer forresten [:)]

Back
Topp