Hvem bor i/rundt Oslo og omegn her?

Den 18.mai passer fint :)
Hva med mandag 18.05
Jeg bor i Oslo.Jeg har veldig lyst å være med, men jeg kommer meg dessverre ikke ut så lenge mini har vondt i magen. Jeg kommer meg såvidt til butikken uten gråting Men vi er med så fort det blir bedre
Vi er med så sant dagen passer for oss. Vi kan møtes i Oslo eller Lillestrøm, samme for oss :-)
Jeg er med, mandag 18.05?

Passer d den 19. for alle?

Lillemy: hvordan går d hos dere? Har dere testet minifom? D var en stor forskjell hos oss altså!

Vi kan ikke 19. 18 kan vi få til.

Både 18 og 19 er ok

Kan vi ta en avgjørelse på dato? Mtp at d nærmer seg. Jeg foreslår at vi treffes i Oslo. Men hvor? Er d noen ønsker? Jeg er ikke hypp på å sette igjen vognene ute, så jeg kan sjekke med fridays eller Peppes på Aker brygge om d er ønskelig?

Kan vi ta en avgjørelse på dato? Mtp at d nærmer seg. Jeg foreslår at vi treffes i Oslo. Men hvor? Er d noen ønsker? Jeg er ikke hypp på å sette igjen vognene ute, så jeg kan sjekke med fridays eller Peppes på Aker brygge om d er ønskelig?
Sjekk der du. :)

Kan vi ikke bare telle opp i tråden her og se hvilken dag flest kan?

Ta den 18 dere som ble nevnt først :-) det får ikke passet for alle alltid, så kan jeg bare håpe det paaser neste gang :-)

Passer d den 19. for alle?

Lillemy: hvordan går d hos dere? Har dere testet minifom? D var en stor forskjell hos oss altså!
Hun har fortsatt vondt stakkars Vi har prøvd det meste, siden storebror også hadde vondt i mage.Men vi merker at det er verre med henne.Nå bruker vi Semper dråpene, har gjort det siden lørdag, har ikke blitt bedre enda..Vi skal til manuellterapeut neste fredag.

Hei! Jeg har helt glemt å sjekke hos Peppes/Fridays, helga har vært kjempetravel.

Er fredag en dårlig dag?

Vi kan slik det ser ut nå på fredag :-)

Hvilken dato ble det?
Kan begge dagene.. :)
Hun har fortsatt vondt stakkars Vi har prøvd det meste, siden storebror også hadde vondt i mage.Men vi merker at det er verre med henne.Nå bruker vi Semper dråpene, har gjort det siden lørdag, har ikke blitt bedre enda..Vi skal til manuellterapeut neste fredag.
Ta den 18 dere som ble nevnt først :-) det får ikke passet for alle alltid, så kan jeg bare håpe det paaser neste gang :-)

19 passer fint :-)
Vi kan ikke 19. 18 kan vi få til.
Den 19 passer fint :)
Vi kan slik det ser ut nå på fredag :-)

Vet ikke om jeg har fått quota alle nå, men fredag?

Back
Topp