Hvem blir med deg i fødsel?

Samboer :)
og kanskje søstera mi. Hu har i vertfall veldig lyst, men vi er litt i tvil om vi vil være alene. Men hadde vert praktisl å ha hun med siden samboer hat nedsatt hørsel. Svigermor var med sist gang, og det var toppers, så slapp eg å gjenfortelle det alle sa ;)
 
Mannen som blir med :) Fordi han er far til barnet og jeg vil gjerne at vi deler øyeblikket sønnen vår blir født.
 
Bare samboer. Føles rart å ha med noen andre, det er jo vår stund og opplevelse å få bli foreldre. Men regner med at besteforeldre ikke er sene med å besøke oss, og det er jo selvfølgelig veldig hyggelig :) Men selve fødselen føles litt for intimt til å ha med andre!
 
Mannen :) Kunne tenkt å hatt med mora mi også, men hun vill ikkje.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Her skal mannen selvfølgelig være med.
Men siden han er litt redd og utrygg, så skal jeg ha mitt søskenbarn som backup.
Hun var med da begge jentene mine ble født, og vet akkurat hvordan jeg reagerer på smertene.
Vi prøver først med bare mannen, men om han kjenner at han må lufte seg litt så ringer vi henne ;)
 
Mannen skal være med. Han var med på de to forrige fødslene, og er den eneste jeg vil ha med nå også :)
 
Her skal typen bli med. Ene søstera mi sa hun ville bli med, men hodet mitt er kun forberedt på at barnefar skal bli med. Virket rart å ha henne med liksom...
 
Samboern. Du spør hvorfor og jeg spør hvorfor ikke? ;)
Det er jo hans barn også. :)
Kunne aldri i verden tenkt meg å hatt med flere og han har forresten forbud om å titte nedentil.
Glufsa mi i full åpning skal ikke sees av andre enn de som MÅ se!!! :p
 
Kun samboeren min, og som andre skiver her får han ikke gå lenger ned enn magen, og det er han enig i. Vet at han blir veldig lei seg om han ikke skulle fått fødselen med seg (f eks om han var offshore. Vi er jo sammen om dette, og det er et øyeblikk vi vil dele sammen. Ingen andre jeg vil ha der.
 
Back
Topp