Hvem blir med deg i fødsel?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Og hvorfor?


Venter ei tulle 4. Juli 2013
 
Mannen min. Kunne ikke tenkt meg å hatt med noen andre.
 
Mannen min-og sikkert en haug med barneleger,jordmødre,barnepleiere etc :) Med andre ord så blir det folksomt inne på fødestuen når vi kommer inn! :)
 
Mannen!
Planen var mor og søster itillegg på nr 1, men det var midt i svineinfluensa, så de ble nektet... Så da ble det "bare" mannen :)


❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00
 
Mannen og min mor :) gubben min hater sykehus, tåler ikke blod å sprøyter å slikt så da er det greit å ha mamma der i tilfelle han svimer av! Haha.. :) pluss at jeg er en mamma dalt å vi har et godt forhold så hun er selvskreven "gjest". Kom godt med sist da det endte i ks, gubben ble helt hvit i fjeset da han fikk spørsmål om å bli med så da var mamma med å strøk meg på hodet hele tiden. ;) en mor vet som regel hva barna sine trenger mest under smerte også :) trengte ikke si et ord til min mor for hun visste nøyaktig hva jeg trengte. :)
 
mannen :) men om han ikke hadde kunnet så hadde jeg ikke hatt noe problem med å ha med mamma :)
 
Har mer enn nok med å vrenge vaginaen min for mannen... Overhode ikke behov for å vise det til flere.. Og dessuten har mannen forbud mot å se lenger ned enn navelen. Da kaster jeg han ut!!


Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli
 
Min kjære blir med. Det føler jeg egentlig er en selvfølge! Heldigvis vil han det også. Kunne nok også fint hatt med mamma, men tror ikke hun er interessert.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3
 
Mannen:)
Har ingen andre jeg føler meg komfertabel med å ta med, så blir ikke han med må jeg dra alene. Mener dette er noe for bare han og meg:)
 
Mannen min:) han har vært med på begge de to andre og har vært en fantastisk støttespiller!
 
Mamma eller søster:) Det er to personer som jeg stoler på og de er en stor støtte for meg:)
 
Mannen blir med, men hadde ikke gjort noe om mamma var med.
Men hun skal passe gutten vår. :)
 
Samboeren min skal være med. Rett og slett fordi han er far til barnet, og fordi det var godt å ha han der foriige gang. Kunne ikke tenkt meg å føde uten han. Vi vil jo ha dette øyeblikket sammen, hvor man får møte babyen for første gang. <3
Storesøster sa heldigvis klart ifra at hun ville ikke hilse på lillesøster før blodet og alt annet var vekk. Hi hi! :)
Litt godt, for da slipper vi å forklare henne at det ikke er så heldig for barn å være med.
Hun skal kose seg med mormor, og så kommer de opp etterpå. :)
Gleder meg veeeeeldig til å kunne dele den stunden med storesøster. Tror det blir en helt spesiell opplevelse, å se de to søstrene sammen for aller første gang. Sukk. :)
 
Hvis vi får noen til å se etter eldstejenta blir mannen med, hvis ikke drar jeg alene. Ulempen med å bo langt unna familien...
 
Back
Topp