Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Den av oss som har penger betaler, ikke snakk om hans eller mine penger. Men siden jeg tjener nesten det dobbelte av han er det jo naturlig at jeg betaler mest[:)]
[:)][8D]Er ikke godt å si gitt...Ehh...Vi har felles økonomi - og jeg er hjemmeværende husmor på 17 året..Så jeg tjener jo ikke penger[:D]
Kan vel gå ut i fra at gubben tjener pengene her i huset - men jeg betaler regningene[:)][:D]
Vi har fellesøkonomi, så det er ikke noe som heter "mine" eller "dine" penger her i huset.
Men han tjener litt mer enn meg da, så sånnsett stammer nok litt over halvparten fra ham sånn opprinnelig.
Mannen ettersom han tjener en god del mere enn meg, vi har alt på fellesen uansett da. En brukskonto med to visakort og hver vår sparekonto med likt beløp på.
Da jeg var samboer/gift var det meg ca. 70% av tiden vi var sammen.
Med unntak av noen perioder som student/arbeidsledig hvor han tjente mer, så tjente jeg mest penger og betalte mest på alle områder.
Felles økonomi.