Hvem betaler mest?

Før vi fikk bare felleskonto, så satt vi av en sum fra lønnings-som tilsvarte (feks) 60% fra hver våre innekter. Sånn at vi betalte  like mye av inntektene våre ( i prosenter, IKKE i penger).

Han, siden han har utbetalt over dobbelt så mye som meg. Dårlig gjort om vi skulle betalt likt og han sitter igjen men 15-6 tusen og jeg ingen ting.[>:][:D]

Han betaler jo mer fordi han tjener mer, men prosentvis betaler vi like masse[;)]

gubben har det meste at automat trekk på sin konto også bruke vi min til å handle litt div.

alt er en pott som regel.[;)]

ORIGINAL: Karla

siden jeg er student sier det seg kanskje selv at det er han![:)]

ORIGINAL: *Schmoopy*

Han/gubben iom at han tjener mer... nå har vi delt økonomi da, så her er det ikke noe som heter mine og dine penger, det er våres.

Samme her. [:)]

Vel, sannsynligvis han siden han tjener mest. Her i huset er det ikke mine og dine penger, men våre. Så det betyr egentlig ingenting for oss. [:)]

Han/gubben iom at han tjener mer... nå har vi delt økonomi da, så her er det ikke noe som heter mine og dine penger, det er våres.

her også

vi har delt økonomi da! så det er våres penger[8D]
MEN det er han som tjener mesteparten av de pengene

Jeg[:@]

Har ingen anelse. Vi har felles økonomi så er går det hipp som happ. Pengene er våres sammen uavhengig hvilken konto de er på.

ORIGINAL: Karla

siden jeg er student sier det seg kanskje selv at det er han![:)]

Vet ikke jeg, jeg tømmer både min og hans konto[:D]

ORIGINAL: AB

Har ingen anelse. Vi har felles økonomi så er går det hipp som happ. Pengene er våres sammen uavhengig hvilken konto de er på.

Slik er det her også :)

Han iom at han tjener mest.. Men vi har felles økonomi[;)]

Han tjener ca 20.000 mere enn meg så bli han som betaler lån på hus og bil og forsikringer å slikt.. å så sparer han 10.000 ca i mnd å jeg bruker mi lønn på en del regninger å husholdning[;)] å det går stort sett veldig greit enn så lenge[8D]

det blir han det siden han tjener mest.men vi har felles øko.alt mitt er ditt og omvent[:D]

Samboeren min, helt klart!

Back
Topp