Hvem bestemte navnet til barnet?

Nr. 1 var mitt navneønske men han gikk med på det
Nr 2. Jeg hadde alltid drømt om en jente som skulle hete ..... vurderte å finne noe annet grunnet top 10 navn,,, da sa mannen noensom gjorde at jeg innså at det var bare dumt.siden ble det navnet..for han var det naturlig at det ble dette navnet. Navnet ble bestemt i uke 18/19. Når ultralyd nr 2 fremdeles bekreftet jente..
 
Vi bestemte sammen. Jeg foreslo ett navn jeg likte veldig godt, i løpet av svangerskapet vokste dette navnet veldig på far så endte opp med dette til slutt. Far ønsket at begges etternavn skulle brukes på barnet og da ble det sånn. :)
 
Jeg har hatt ett favorittjentenavn fra jeg var liten, og mannen min var enig i at det var ett fint navn, så det var vel meg.
Nå håper jeg bare hun passer til det navnet når hun kommer ut. :p :eek:
Så koselig at du har hatt ett favorittnavn så lenge. Er det lov å spørre hva navnet er?
 
Det er lov å spørre, men du får nok ikke svar. :D
Ønsker å holde det hemmelig, da det kun er ett fåtall i Norge som heter det. :)

Blir så nysgjerrig på slike navn :yuck:
 
Her lagde vi lister måtte et godt stykke ned på mannen si liste for å finne et navn vi begge syns var fint. Så det var vel manne som har kommet med forslaget begge gangene.
 
Både jeg og mannen var enige om navn til alle 3 guttene våre :)
 
Første var det gubben som fremmet forslaget og andre gangen var det meg. Begge gangene har det bare føltes helt riktig ut for våre små :)
 
Alle tre har to navn. Jeg har valgt 5 av de. Mellomste er oppkalt etter mannens farmor. Det hadde han et høyt ønske om. Ellers hadde han ikke så sterke meninger..
 
Jeg kom vel med forslaget også ble det sånn, vi var enige :)
Jeg kom også med forslag som ikke var innafor hehe...
 
Her fikk pappaen det siste ordet, det er hans første barn og mitt tredje da, så jeg syns det var fair.. likte navnet også da.. hadde jeg syns det var et fælt navn så spørs det:hilarious:
 
Jeg. Jeg fortalte han at dersom jeg fikk velge navn, fikk hun ha hans etternavn. Hun endte allikevel opp med mitt navnevalg, og mitt etternavn :hilarious:
 
Vi valgte fem navn som vi begge likte og skrev de ned på 10 lapper. Så trakk vi etterpå. Begge trakk samme navn så da var de t ingen tvil. Og vi har aldri angret etterpå :D
 
Vi valgte fem navn som vi begge likte og skrev de ned på 10 lapper. Så trakk vi etterpå. Begge trakk samme navn så da var de t ingen tvil. Og vi har aldri angret etterpå :D
Da var det skjebnen som bestemte, når begge får samme :D
 
Back
Topp