Hvem ammer?

Fullammer men det hender snuppa får mme når pappaen passer eller vi har barnevakt. Jeg skal prøve å holde ut med amming til hun er fire måneder, da er det slutt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er det som er det viktigste :)

Ja, det er sant det:-) Men skulle gjerne hatt nok til henne selv. Synes det er litt leit.

Jeg fullammer. . Har pumpet litt og gitt. Men syns det er litt pes.. så blir mest amming ja.. vil tro det blir det til han er sånn 4 mnd. Så blir det vel litt grøt å smaksprøver kombinert med amming. Spennede tid! :-D gleder meg. . Men nå skal denne tiden nytes først. ;-)

Last edited:
Jeg fullammer. Tips til såre brystvorter mottas med stor takk ;)
Har du skjekket om baret ditt har trøske? For har du sopp så vil det ta år og dag før det gror. Ellers så finnes det du ser på bildet her.

Vedlegg

• 1403288636298.jpg
    1403288636298.jpg
    35,4 KB · Visninger: 17
Fullammer og har ikke kjøpt inn hverken flasker eller mme. Fullammet de to forrige i henholdsvis 6 og 8 mnd.

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Har du skjekket om baret ditt har trøske? For har du sopp så vil det ta år og dag før det gror. Ellers så finnes det du ser på bildet her.

Tror ikke han har trøske nei. Jeg har begynt å pumpe det verste brystet, og det ser heldigvis ut til å begynne å gro. Men det tar sin tid tydeligvis.

Delammer. Gir morsmelk på dagen, og mme før sengetid. Hun sover da hele natta og er mett og god:) passer oss ypperlig, og er ikke flau over det i det hele tatt:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp