Hvem ammer?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Lurer litt på hvem som:
Fullammer
Delammer
Flaskemater (MME)
-av damene her inne?

Har inntrykk av at det er litt forskjellig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det fullamming enn så lenge. Føler det er en daglig kamp med å ha nok, vi har veldig ofte økedøgn.. Synes det stjeler veldig mye kos av barseltiden. Vi bor i sofaen med det viktigste rundt oss og med puppen ute.. Tekokeren står konstant på hver ettermiddag og MME er innkjøpt i tilfelle han ikke skulle klare å roe seg ved brystet. Sitter på nåler ved hver kveldsamming - blir han mett og fornøyd nå? :p

Fullammer:)

Fullammer uten problemer foreløpig.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fullammer men må fylle på med mme av og til om lille spiser 24\7..Pumper en del for og holde på melka.

Delammer og er super fornøyd med det:)

Her fullammes det. Er veldig fornøyd med det, selv om jeg også sitter med puppen ute stort sett hele kvelden.
Har gjort en brystreduksjon og fikk ikke til amming med førstemann. Svært sårt for mor, og endte med pumping 8 gang i døgnet i 6 mnd. Ufattelig slitsomt, så da sitter jeg heller med puppen ute, og er i god form.

Jeg fullammer :) har pumpet litt, men endte opp med massiv melkespreng i begge brystene såå gjør ikke det så mye lenger :p han har fått mm på flaske 1 gang :) er skikkelig sta på dette med at jeg SKAL amme, så er så utrolig glad for at det (foreløbig) går så bra som det gjør og st jeg har nok melk :)

Fullammer :-)

Her er det kun mme :) Men det er kun fordi at barsel avdelingen her ikke gav meg noe ammehjelp selv om jeg spurte om det flere ganger :(

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Fullammer her og. Litt lite vektoppgang, så skal veie på Helsestasjon i morgen for å se. Blir spennende - og jeg krysser fingrene for bra resultat :-)

Jeg fullammer. Tips til såre brystvorter mottas med stor takk ;)

Lufttørke puppene etter "bruk" :p og prøv forskjellige ammestillinger så babyen ikke har samme tak hver gang!

Lufttørke puppene etter "bruk" :p og prøv forskjellige ammestillinger så babyen ikke har samme tak hver gang!

Ja, lufttørking er gull.

Men husk å putte inn puppene før du går å åpner døra der en veldig flau fjortis står og skal selge noe for fotball-laget sitt. For det kan bli litt flaut når du selv titter ned på vei opp trappa og ser puppene henger ute til tørk. ...

Yes.. I speak from experience :-P

Back
Topp