Hvem ønsker du og ha med på fødselen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Mannen min må vær der. Han er ein viktig brikke å ha om eg skal kunne føle meg trygg og mest mulig avslappa.

Mannen og ingen andre.

Kun mannen!

Sist hadde jeg eldste søsteren min og en godt voksen venninne med 3 barn selv :-) Fantastisk god støtte!! Denne gangen skal mannen min og samme venninnen være med♡ (barna har ikke samme far)

Mamma ! :) Fordi Barnefar dessverre ikkje har anledning til å vere tilstede fysisk. Sårt for han, og sårt for meg.. Men sånn e det bare :)

Mannen min :) fødsel er en så sårbar situasjon å være i at jeg ikke vil ha noen andre tilstede. Tror jeg hadee blitt gal hvis mamma var tilstede [emoji14]

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

kun samboer. Føler ikke det er naturlig å ta med familie/venner på fødsel.

Mannen fordi det er hans barn. Og nå har han fått øvd seg en gang, så regner med han vet hva skal skal gjøre! ;)

Mannen, så fremst ikke fødselen starter mens han er bortreist på jobb. Da får mamma eller søsteren min være med. :)

Samboeren min og bestevenninen min :-)
Vil egentlig ha med mamma, men siden ho både har fm og me, kan det blir alt for mye for ho, så derfor venninne ;-) Og ho har selv barn som er født samme sted :-)

Bare mannen min, ville føltes rart å ha noen andre der

Min samboer, fordi det er vårt felles barn er det en selvfølge for meg at han skal være der. Det vil være en stor trygghet for meg å vite at jeg har han med meg. I tillegg skal kanskje min lillesøster få være med å observere, da hun planlegger å utdanne seg til å bli jordmor og har veldig lyst til å få delta på en fødsel. Har ikke helt bestemt meg for om jeg vil det eller ikke, men vurderer å si ja.

Last edited:
Mannen. Fordi han puttet babyen inn dit vel.
Og hadde han nekta så hadde jeg tvingt han. Ingen valg her.
Og hvis han av en eller annen grunn er i den andre enden av landet den dagen og ikke klarer å komme så gjør jeg det alene. Å ha me mamma eller venner eller naboer er fryktelig unaturlig synns jeg.

Back
Topp