Hvem ønsker du og ha med på fødselen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hvem ønsker du og ha med på fødselen?

Hvorfor?

Mannen. :) Hvorfor? Fordi det er hans barn og jeg trenger og ønsker han tilstede.

Mannen. Fordi at han er utrolig trygg og støttende, så jeg trenger ham der. Samt at han vil det selv også. Har vel ikke vært noe annet alternativ heller...

Mannen min :) Fordi det er hans barn også og fordi han er en god støtte for meg!

Min bedre halvdel <3

Som alltid, min fantastiske mann =) Det er for meg det eneste naturlige.

Mannen. Men selv om vi er godt gift og jeg kunne ikke tenke meg noen annen ektemann tror jeg godt jeg hadde klart meg fint uten han akkurat på fødselen! :-p Er ikke redd for å måtte føde alene.

Samboeren min og mamma skal være med på fødselen min :-) Mamma skal være med fordi hun alltid har vært der for meg hvis det har vært noe med lege og sykehus, og ellers når jeg er syk så det vil være en trygghet å ha henne med på fødselen :-) i tillegg visste jeg at hun hadde veldig lyst å oppleve en fødsel uten at hun lå der selv :-) Samboeren min er jo barnefar og er veldig trygg og støttende så er det jo noe vi har skapt sammen og da er det viktig for meg at han er tilstede under fødselen også :-)

Samboer skal være med helt sikkert! Forrige gang hadde jeg rier i 48 timer, så om han vil at mamma skal være med på deler av fødselen, er det greit for meg, men ingen andre. Var slitsomt å vekke han til hver rie 2. døgnet..

Bare mamma :)

Mannen, ingen andre skal få hilse på babyen vår før oss :-P tenker besteforeldrene får være de første som får komme på besøk etter fødselen :)

Bare samboeren, av den enkle grunn at det er vår baby og han elsker meg. Selvom kanskje jeg må trøste han underveis og ikke omvendt :p

Blir bare samboern.. bor langt unna familie og tenker uansett at dette er begynnelsen på vår lille familien.. ingen andre hører hjemme der da.. :-)

Kjæresten og mamma fordi det føles trygt å ha mamma med også. Har en følelse av at kjæresten kanskje blir uvell og må gå ut.. og da er det greit at mamma er der! Han jobber også offshore, så om vi et skikkelig uheldig er han borte når fødselen starter.. og da er det hvertfall greit å ha planlagt med mamma:)

Her skal kun mannen være med, da det ikke føles riktig å ha noen andre der. Men om fødselen skulle startet flr tiden og mannen er på jobb (nordsjøen) så måtte det blitt mamma eller svigerinnen min. For tror ikke jeg hadde klart det alene.

Samboer :-) dette klarer vi sammen tenker jeg :-) men jeg vet også at mamma er i nærheten.. Så om noe spesielt skulle skje så kan det hende jeg vil ha henne der.. Men det er ingen plan:))

Gubben er en selvfølge å ha med på fødselen, og noen andre personer føler ikke jeg at er naturlig å ha med i alle fall :)

Back
Topp