Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~StRaToS~
Bruker kun Ecco her jah[;)]
Får det ikke bedre.
Kvaliteten er på topp pluss at de har fin design.
De fra coop ser ganske stygge ut...
ORIGINAL: susidusi
Bruker kun Ecco her jah[;)]
Får det ikke bedre.
Kvaliteten er på topp pluss at de har fin design.
De fra coop ser ganske stygge ut...
Ja de var ikke mye fine å se på.
Jeg har nå vanlige sko i ecco å sandaler å de er helt fantastiske.
Leste testen nå å ser at ecco sine var de i testen som tørket fortest[:)]
ORIGINAL: louis1
fo dere som tror på det at dyrt er best så tar dere feil kjenner en som driver butikk og han sier at skoene er ikke teste på prisen men på kvaliteten... så coop sine er vel så bra spm ecco sine.
Bullshit!!
Tv2 best i test tester blant annet ut i fra pris!!!
De har vel 4-5 kriterier som skoene skal oppfylle.
fo dere som tror på det at dyrt er best så tar dere feil kjenner en som driver butikk og han sier at skoene er ikke teste på prisen men på kvaliteten... så coop sine er vel så bra spm ecco sine.
Bullshit!!
Tv2 best i test tester blant annet ut i fra pris!!!
De har vel 4-5 kriterier som skoene skal oppfylle.
Men for faen om du gidder lukke opp ørene dine så sier dem også at man har testet dem utidra slik og sånn og at de får et pluss pga pris... ecco kom ikke bedre ut..m en jeg driter i om du kar deg lure jeg vet bedre fordu\i jeg har det fra fagfolk,, men vi kan vel ringetil tv2 hjelper deg så får vi 100 svar på dette,,
ORIGINAL: Blackis
Coop Friends best i test 2 år på rad..
de skal i allefall vi ha, hadde de i fjor å,og de var kjempe lette og ta på, gode og varme, og vannavstøtende, og hun likte de og gikk veldig greit på de (hennes første sko)
ORIGINAL: Dollface
ORIGINAL: Blackis
Coop Friends best i test 2 år på rad..
de skal i allefall vi ha, hadde de i fjor å,og de var kjempe lette og ta på, gode og varme, og vannavstøtende, og hun likte de og gikk veldig greit på de (hennes første sko)
De vil vi og ha.. men tobias bruker 21 og det minste de hadde der var 23 [&o]
ORIGINAL: ~monicola~
Det fins vel like mange meninger om dette som medlemmer på BV [:D]
Selv velger jeg blant de på topp - og den som jeg synes er finest.
I fjor valgte jeg Ecco sine .... spent på årets test, da den jeg finner på TV2 er fra i fjor. [:)]