Hva vintersko er best???

McQeen

Gift med forumet
Til de små?

De må være:
-lette
-varme
-myke å gå med

Hadde Vinter Viking Thermo til min gutt i fjor, det skal han få denne vinteren også!
Mye mykere enn Cherrocks(?)

Bruker kun Ecco her jah[;)]
Får det ikke bedre.
Kvaliteten er på topp pluss at de har fin design.
De fra coop ser ganske stygge ut...

ORIGINAL: ~StRaToS~

Får det ikke bedre.

Ja de var ikke mye fine å se på.
Jeg har nå vanlige sko i ecco å sandaler å de er helt fantastiske.
Leste testen nå å ser at ecco sine var de i testen som tørket fortest[:)]

synes ikke de er stygge  de coop sine jeg... men men.. det som er avgjørende for meg er ikke utseende, men at de er vanntette, varme og lette på foten. var i danmark nå å kjøpte vintersko til de. ligner litt på coop sine. og betalte 129 kr for de[:D]

Vinterskoene er enda mere fantastiske[;)][:D]
Litt dyre kanskje, men man får hva man betaler for.

Grunnen til at coop sine kom best i test 2 år på rad er fordi de er gode nok i FORHOLD til prisen.
Hadde ecco eller viking sko kostet 249 kr de og, så hadde de garantert kommet ut som best i test.

ORIGINAL: susidusi

Får det ikke bedre.

Ja de var ikke mye fine å se på.
Jeg har nå vanlige sko i ecco å sandaler å de er helt fantastiske.
Leste testen nå å ser at ecco sine var de i testen som tørket fortest[:)]

Får det ikke bedre.

fo dere som tror på det at dyrt er best så tar dere feil kjenner en som driver butikk og han sier at skoene er ikke teste på prisen men på kvaliteten... så coop sine er vel så bra spm ecco sine.

Bullshit!!

Tv2 best i test tester blant annet ut i fra pris!!!
De har vel 4-5 kriterier som skoene skal oppfylle.

ORIGINAL: louis1

fo dere som tror på det at dyrt er best så tar dere feil kjenner en som driver butikk og han sier at skoene er ikke teste på prisen men på kvaliteten... så coop sine er vel så bra spm ecco sine.

Bullshit!!

Men for faen om du gidder lukke opp ørene dine så sier dem også at man har testet dem utidra slik og sånn og at de får et pluss pga pris... ecco kom ikke bedre ut..m en jeg driter i om du kar deg lure jeg vet bedre fordu\i jeg har det fra fagfolk,, men vi kan vel ringetil tv2 hjelper deg så får vi 100 svar på dette,,

hva er prisen på ecco sine sko????

ecco er jo kjent for gode slitesterke sko, så det er ikke rart at de er litt dyrere enn coop sine kanskje??

Ecco sine sko lligger vel på 700 kr tror jeg.
Jeg har brukt både ecco å viking sine sko, de er så slitesterke at de kan brukes 2 sesonger,
hvis de passer.Etter 2 sesonger er skoene helt fine enda, men for små.....
Har aldri prøvd coop sine, men har venninner som har prøvd. De mener du knapt kommer deg gjennom en sesong. Da har barna slitt de ut.
Jeg tror personlig at du får det du betaler for.

Ja men du sier at de ikke er testet ut fra pris men kun kvalitet.
Les innlegget ditt engang til før du svarer så dumt

Bullshit!!

Men for faen om du gidder lukke opp ørene dine så sier dem også at man har testet dem utidra slik og sånn og at de får et pluss pga pris... ecco kom ikke bedre ut..m en jeg driter i om du kar deg lure jeg vet bedre fordu\i jeg har det fra fagfolk,, men vi kan vel ringetil tv2 hjelper deg så får vi 100 svar på dette,,

ORIGINAL: Blackis

ord. pris 249,-

Hvilken str begynner disse på?

Coop Friends best i test 2 år på rad..

de skal i allefall vi ha, hadde de i fjor å,og de var kjempe lette og ta på, gode og varme, og vannavstøtende, og hun likte de og gikk veldig greit på de (hennes første sko)

De vil vi og ha.. men tobias bruker 21 og det minste de hadde der var 23 [&o]

ORIGINAL: Dollface

Coop Friends best i test 2 år på rad..

de skal i allefall vi ha, hadde de i fjor å,og de var kjempe lette og ta på, gode og varme, og vannavstøtende, og hun likte de og gikk veldig greit på de (hennes første sko)

De vil vi og ha.. men tobias bruker 21 og det minste de hadde der var 23 [&o]

Da kan vi jo uanz ikke kjøpe de......arg....hvorfor må de altid begynne på så stor str.

ORIGINAL: ~monicola~

Det fins vel like mange meninger om dette som medlemmer på BV [:D]

Selv velger jeg blant de på topp - og den som jeg synes er finest.
I fjor valgte jeg Ecco sine .... spent på årets test, da den jeg finner på TV2 er fra i fjor. [:)]

Når kommer desse testene ca??

vi kjøpte ecco til snuppa ifjor og var fornøyd med de[;)]
men som jeg merker selv er at litt dyrere og kjente merker er bedre å gå i enn billige merker. får ofte vondt i beina hvis jeg går en stund med dem[&:]
så jeg syntes det er bedre å legge på litt i prisen og i merke.

Vi skal kjøpe vintersko fra ecco og et par fra ponny [:D] Jobber på skobutikk, så da blir det ikke så gæli dyrt [:)]

Jeg har jobbet i skobutikk, og vil bare presisere at det er like viktig for barn å ha godt fottøy som voksne..
Grunnlaget for føttene blir jo lagt fra de kan gå av.

Men nå vet jeg ikke hvordan oppbyggingen til Friends-skoene er, men Ecco sine sko har i hvertfall god oppbygging og støtte til både store og små føtter.

Back
Topp