HVA VENTER VI?

Samme tenkte jeg. Kanskje vi får opp statestikken på jente :) Vi skal inn nå på mandag.
Mandag her også. Hatt følelsen av jente, men tror også litt gutt. Har en gutt fra før og vi har funnet et perfekt guttenavn så hadde vært praktisk. Tiden frem til mandag kommer til å gå så sakte.
 
Mandag her også. Hatt følelsen av jente, men tror også litt gutt. Har en gutt fra før og vi har funnet et perfekt guttenavn så hadde vært praktisk. Tiden frem til mandag kommer til å gå så sakte.


Sakte ja, helt grusomt å vente så lenge. Er 19+0 i dag å håpet timen ble tidligere enn dette. Jeg har to gutter. Føler litt på at det her er jente men håper gutt. Vet hva jeg går til :)
 
28/2 blir en gutt:) har ei jente fra før, så er veldig spent på hvordan det er å bli gutte mamma nå
 
Mandag her også. Hatt følelsen av jente, men tror også litt gutt. Har en gutt fra før og vi har funnet et perfekt guttenavn så hadde vært praktisk. Tiden frem til mandag kommer til å gå så sakte.


Hvordan gikk det?
 
Ikke før i kveld... Merkelig tidspunkt, men men. Har du vært?

Frisk å rask liten jente her❤️
Trodde virkelig det var gutt jeg. Men slet med å se noen tissemann så måtte spørre om hun så at det var jente :)
 
Frisk å rask liten jente her❤️
Trodde virkelig det var gutt jeg. Men slet med å se noen tissemann så måtte spørre om hun så at det var jente :)
Jente her og. Termin ble som menstermin, 1 mars, så da fader jeg vel ut her i februar.
 
Venter en liten jente (jm var ikke heeelt sikker, men mente hun så det ved et par forskjellige ganger på oul) [emoji3] Har en gitt fra før.
 
Back
Topp