HVA VENTER VI?

englemamma18

Elsker forumet
Tenkte at siden mange nå har vært på oul og det nærmer seg for mange, så kan vi ha en oversikt over om vi venter gutt eller jente, og når. Morsomt å se hvor mange som venter det ene eller det andre. Jeg redigerer tråden fortløpende[emoji4]

3. feb
:Heartblue Lilleblå

7. feb
[emoji178] englemamma18
[emoji178] Vivaliva
[emoji178] Snart2barnsmooor

8. feb
[emoji178] Vimso84

11. feb
:Heartblue MadeleineXX

22. feb
:Heartblue Hvaler
 
Last edited:
Så gøy, er skikkelig spent! Men må vente helt til 18. september... Kjennes leeenge til :p
 
Har du en «feeling»?:)

Jeg trodde helt sikkert min var gutt...Det var det da ikke:joyful: «Spåkona» her;)
Jeg VET at jeg er dårlig på å gjette, etter diverse mislykkede gjettinger på hva venninner ville få :p har egentlig ingen spesiell følelse på det heller, akkurat som sist. Har vært litt mer dårlig dette svangerskapet, så sånn sett kunne det være jente, meeen kan jo også skyldes 1.5 år med dårlig nattesøvn, og mindre tid til hvile denne gangen ;)
 
Jeg VET at jeg er dårlig på å gjette, etter diverse mislykkede gjettinger på hva venninner ville få :p har egentlig ingen spesiell følelse på det heller, akkurat som sist. Har vært litt mer dårlig dette svangerskapet, så sånn sett kunne det være jente, meeen kan jo også skyldes 1.5 år med dårlig nattesøvn, og mindre tid til hvile denne gangen ;)

Jeg har ikke vært dårlig overhodet....så den er nok ikke så bænkers nei hehe;) blir spennende da:)
 
Flere som vet?
 
Får kanskje vite på tirsdag <3 spennende!

Heldig som får vite det snart
Enda to uker igjen her.
Har hele tiden ønsket å ikke vite kjønnet men ettersom det er sambo sin første så får han viljen sin Men gud så spent jeg er selv nå. Tiden snegler seg avgårde.
 
Back
Topp