Hva var vondest for deg? *Fødsel*

riene. for en smerte. Huff. Fikk høre at jeg ropte skyt meg [8D] Trodde det var noe jeg tenkte, men ropte det vist høyt . veldig flaut å få vite det etterpå av mannen [X(]

Pressriene synes jeg var en lettelse.

ORIGINAL: Habib Galbiii

åpningsriene[:o][:(]

Det er VONDT, men når ungen skal ut er det bare en lettelse og 0000 smerter... men jeg har ikke revnet noen av gangene heldigvis, kun med 1 mann men det var fordi skulderen hans satt fast..

Uten tvil pressriene. 1,5 time med pressing og fikk ingen smertelindring[&o]

ORIGINAL: Sicily

Det jeg syns er aller verst med hele fødselen og som jeg alltid tenker på med gru når jeg tenker på fødsel, så er det når hodet kroner.
Det er det aller, aller verste. Heldigvis varer det bare noen sekunder. [8D]

Samme her! Det svir jo så inni helsikke! [:'(]

Helt klart riene.. 

Det var riene,men jeg hadde de nedover lårene..ekkelt!! Etter fødselen ristet de så snabla masse at jeg sikkert kunne fiksa fløte til krem om det hadde stått en skål med fløte på lårene mine [:D]
Men det aller værste var å bli klippt, for jeg hadde ikke pressrier så jeg kjente det veeeeldig godt!! jeg sa ikke noe under fødselen men da jeg ble klippt Auauau...Men kan ikke huske at noe var så vodt,heldigvis, så jeg hadde en drømme fødsel egentli! Kosa meg masse..hehe [:D]

Første: Når de måtte dra henne ut med sugekopp på 8,5 cm åpning. Kan ikke si at gløfsa mi var så rimelig klar for det akkurat!
Andre: Den halvtimen jeg gikk fra 4 cm til ungen var ute! Da hadde jeg lagt med rier i 7 timer, uten at noe hadde skjedd, ingen større åpning. Hadde en epidural som KUN virket i beina. Det var dag to etter vannavgang.

de siste åpningsriene og de første pressriene

ORIGINAL: Kougra

Ingen av delene egentlig, det vondeste var når jordmor (under første fødsel) skulle inni og hjelpe til å rette ut en kant, mens jeg hadde rier.
Da trodde jeg seriøst jeg var døden nær.

Signerer denne!!!
Det gjorde jordmor på meg og i andre fødselen.

ORIGINAL: *Mamma87*

Riene..

Back
Topp