Hva var vondest for deg? *Fødsel*

Pallar

Elsker forumet
...

Pressriene!! 4 timer fra hæ****e!!!!!![:(][:'(]

Kan ikke si med det samme ungen kom ut, for da sov jeg.. (KS)[;)]

Både de første riene, og pressriene..
Midt i mellom hadde jeg litt mer kontroll med lystgass og epidural [;)]

deffinitivt modningsriene.. pressriene var nesten litt behagelige, og når han kom ut var det bare en deilig befrielse [:)]
hadde en veldig lett og rask fødsel da

Riene... Hadde ikkje pressrier, så måtte presse på bæsjefeeling:P Hehe;P Og... eg kan ikkje erindre at det var så jævlig akkurat då han kom ut..

men tanta mi beskreiv det slik: då du har så vondt at du trur du skal dø, då er du nesten ferdig.. :P Men kjenner meg ikkje igjen i den :)

De minuttene da det kjentes ut som en flodhest hadde innvadert ræva mi og sprika med alt av lemmer for å ikke bli dytta ut igjen...

riene, for de sa det ikke var fødsel, så jeg gikk å gruet meg til fødsel, så når det var fødselallikevel var det ikke vondt.

Riene før jeg fikk epidural. resten kjente jeg ikke

Med første var det riene rundt 6 cm. Fikk epidural etter det og kjente ingenting mer etter det[8|][8D]

Med siste var det når hodet kom ut, kjenta at jeg revna[&:] Riene var ingenting i forhold!!

Det jeg syns er aller verst med hele fødselen og som jeg alltid tenker på med gru når jeg tenker på fødsel, så er det når hodet kroner.
Det er det aller, aller verste. Heldigvis varer det bare noen sekunder. [8D]

åpningsriene[&:]

pressriene var som å komme til himmelen[:D]

og da han kom ut var ikke vondt...

ORIGINAL: sorciere_

Riene... Hadde ikkje pressrier, så måtte presse på bæsjefeeling:P Hehe;P Og... eg kan ikkje erindre at det var så jævlig akkurat då han kom ut..

men tanta mi beskreiv det slik: då du har så vondt at du trur du skal dø, då er du nesten ferdig.. :P Men kjenner meg ikkje igjen i den :)

jeg kjente heller ikke pressriene, men fikk beskjed om når jeg skulle presse.. lå med ctg for å se økninga..

Akkurat da kroppen sklei ut så hylte jeg som en stukken gris... [X(] så tror det var det værste ja.. heldigvis bare et par sekunder..

Riene var absolutt verst. 46 timer med rier, derav 24 timers uutholdelige, DET var verre enn selve fødselen ja. På en annen side huska jeg at det var helt infernalsk vondt da hun sto i åpningen og jeg ikke fikk en ny pressrie for å få henne ut. Men den smerten var likevel så kortvarig i forhold til det døgnet som hadde vært[:)]

Riene! Når pressriene kom, var det egentlig bare "godt" for da fikk jeg bruke smertene og kreftene til noe[:)]

ORIGINAL: Speedsjarken

De minuttene da det kjentes ut som en flodhest hadde innvadert ræva mi og sprika med alt av lemmer for å ikke bli dytta ut igjen...

Var som jeg skulle sagt det selv!

Pressriene var verst.. Ble vondt da de tok vannet på 9.5cm..

Riene var jo deilige i forhold!
Han sto en stund i åpningen, det la jeg ikke merke til..

åpningsriene[:o][:(]

Åpningsriene ja.

Back
Topp