Hva var populært/på moten når du var tenåring?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hva gikk du kledd i?
Hva leker var populært?

Jeg husker godt tobacco og miss sixty buksene, haha...
Videre buffalo-skoene.

Ellers husker jeg de små runde brikkene var kult...ikke at jeg lekte med de selv, men ka i all verden het de?? Pog?:P

Det samme husker jeg! Buffalo sko, miss sixty og bukser med sleng i:p

Da jeg begynte på ungdomsskolen var det Levis 501 som var det store. Året etter var det Adidas-dresser. Husker dere de med den sydde "pressen" nedover beinet? De med knepping hele veien kom seinere. Og Buffalo-sko. Sefabukser som så ut som de var rusa på syre, Miss Sixty (jeg har aldri fått på meg en slik bukse, men husker de). Siste året på ungdomsskolen var litt mer laid-back. Da hadde de fleste mer eller mindre funnet en stil de likte. Sossene gikk med streite merkeklær, Jean Paul osv, "dritten i midten" (der var jeg) gikk i en evig sulamitt av alle merker :-P og pøblene gikk i svarte Levis og hadde luer på hele året. Inne og ute. Stinka møkk.

Da jeg begynte på ungdomsskolen var det Levis 501 som var det store. Året etter var det Adidas-dresser. Husker dere de med den sydde "pressen" nedover beinet? De med knepping hele veien kom seinere. Og Buffalo-sko. Sefabukser som så ut som de var rusa på syre, Miss Sixty (jeg har aldri fått på meg en slik bukse, men husker de). Siste året på ungdomsskolen var litt mer laid-back. Da hadde de fleste mer eller mindre funnet en stil de likte. Sossene gikk med streite merkeklær, Jean Paul osv, "dritten i midten" (der var jeg) gikk i en evig sulamitt av alle merker :p og pøblene gikk i svarte Levis og hadde luer på hele året. Inne og ute. Stinka møkk.

De med den sydde pressen husker ikke jeg, men husker de med knepping nedover. Jeg hadde et par billige og falske fra Sverige:P

Ooohh ja, sefabukser...*dauer*:D

Miss sixty og killah babe bukser! No fear ryggsekker. Buffalosko eller skatesko. SVART sminke rundt øya, og overdeler som sluttet så høyt opp av navelpiercingen syntes! Også måtte man farge det underste håret i en annen farge :) ahh savner den tiden, og den kroppen!! Haha

<3 mammaen til Emilie og lille julegaven <3

Husker det meste. Buffalo sko var på slutten av barneskolen sammen med de buksene med knepping hele veien ned. På ungdomsskolen var det miss sixty og tobacco. Hadde ett par tobacco bukser men ikke miss sixty. og de buksene som passet så fint. Men men. Tobacco buksa fikk ett hull i det ene kneet så den er en mini shorts i dag;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Miss sixty og killah babe bukser! No fear ryggsekker. Buffalosko eller skatesko. SVART sminke rundt øya, og overdeler som sluttet så høyt opp av navelpiercingen syntes! Også måtte man farge det underste håret i en annen farge :) ahh savner den tiden, og den kroppen!! Haha

Åh ja, killah babe:P Hadde en genser i det merke selv:)
Jeg liker kroppen min bedre nå enn da jeg faktisk:P

Husker det meste. Buffalo sko var på slutten av barneskolen sammen med de buksene med knepping hele veien ned. På ungdomsskolen var det miss sixty og tobacco. Hadde ett par tobacco bukser men ikke miss sixty. og de buksene som passet så fint. Men men. Tobacco buksa fikk ett hull i det ene kneet så den er en mini shorts i dag;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Artig du bruker den som shorts i dag:D

Husker miss sixty, Adidas bukser joggebuksene dem som kom etter de med knapper hele veien opp men før dem smale i leggen. Roxy buksa.. (blend som hadde dem)

Just saying. ... bygda. ..

Var så mye rart..

Venter på årets Julegave<3

Sign sign sign :p og de der grusomme smykkegreiene man skulle ha stramt rundt halsen eller overarmen :/

• Liker
Reactions: BMC
Miss sixty, levis, globe og buffalo sko...

Husker også pog :P haha..

Jaaa:p husker jeg var lei meg i flere uker da lillesøster kasta min i do og den døde :p
Husker det var skikkelig gøy:D måtte passe på å gi den mat, så den ikke døde.

Sent from my iPhone using BV Forum

Sign sign sign :p og de der grusomme smykkegreiene man skulle ha stramt rundt halsen eller overarmen :/
Huff ja også sånne tynne tynne armbånd og gjerne 10-15 på en arm :p

miss sixty buksene var veldig populære sammen med buffalo skoene, men husker de ikke var sååå populære i valdres før etter et år senere ca (bodde litt i toten)

Første året på ungdomsskolen ar Levis 501 og dieselbukser, collegegensere (adidas eller ball). Og tørkle knytt i halsen. Kort hår på jenter med tynn kort pannelugg.

Senere var det miss sixty bukser og buffalo-sko. Og enda litt senere killahbabe bukse. Husker det var mye glatte tynne stoffer i topper og gensere. Navlepiercing og korte overdeler. Husker tobaccobuksene også. Og de adidasbuksene med knepping på sidene - men de var det bare dophuene som gikk med her.

Og så tamagotchy eller hva det het...

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp