Hva var ditt første svangerskapstegn?

Murringer i livmor og ømme bryster fikk meg til å teste :)

Spontan sprut-oppkast på jobb :laughing002

Sånn uten om positiv test og uteblitt mensen så var det vel i puppene jeg merket det først :) deretter kom kvalmen.. :(

Første må være halsbrann... Hadde halsbrann 4-5ganger. Jeg har aldri i hele mitt liv hatt halsbrann før, så jeg syntes det var merkelig at jeg plutselig skulle bli "plaget" med det.. Spesielt rart var det siden jeg noen uker før hadde diskutert dette med ei som ikke ble kvitt det etter 2. Svangerskap.. Jeg hadde da ALDRI opplevd det :-P D hører med til historien at det varte i ca 2 uker.. Så er kvitt det nå *bank i bordet* :)

Ømme bryster (gikk ikke vekk etter EL) og kvalme.

Tror jeg merket det på utfloden først, også begynte jeg å nyse masse.. Nyser fortsatt mange ganger om dagen, og jeg nyser sjeldent til vanlig ;) Nysinga var en av de første tingene jeg merket de andre gangene også.. Merkelig :p

mensmurringer. Kjente de lenge før IKM. Testet positivt 8 dager etter befruktning:)

Begynte plutselig å lekke råmelk :p

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

testen denna gangen trur jeg? så ekstra tissatrengt... så non uker etter kom kvalmen for FULT og har tydligvis satt seg godt til rette.

Mer trøtt og kjente noe var annerledes.

Satt og så på snusboksen, å da oppdaget jeg at jeg ikke hadde snuset på mange dager, var bare å ta en test da :)

Masse gul-hvit utflod!! Deretter trettheten...

Rakk ikke få det hverken før eller nå.. Fikk vite det tidlig med alle. Symptomene begynner gjerne senere etter passert 3 uker.

mensen kom ikke og mat smakte rart. på en måte viste jeg at det kunne være det men turte ikke å ta noe test.

Back
Topp