Hva var ditt første svangerskapstegn?

tg

Glad i forumet
:-)

Det var ømme bryster. :-)

Kvalme

Intense stikkinger i eggstokkene (viste det seg å være) rett etter eggløsning og kraftig ømhet i korsryggen! Var avhengig av varmeflaske! Hadde i tillegg feber. Uuff.. godt det er en stund siden.. når hcg nivået viste ni på blodprøven trodde de jeg var gravid utenfor livmor, men det var jeg ikke! :)

Hadde ingen tegn, jeg bare viste det:) tegnene kom etter en uke med positive tester

Fikk ømme og store brystvorter 3 dager etter at eg blei gravid :) Trodde eg hadde hatt eggløsning (sjøl om eg gikk på p-piller), men det forsvant aldri :)

Svimmel og følte meg rett og slett småuggen, var det ei uke før jeg tok testen og testen lyste positiv:-). Var ikke planlagt her, men skjønte det måtte være noe.

vannete utflod og positive el tester(fikk ikke pos el test før 6 dpo)og rosa på papiret 10 dpo gjorde at jeg testet:)

En veldig stor og øm pupp! Trodde faktisk jeg hadde en stor kul i ene brystet og fikk time til mamografi. Tok en test for å være sikker på at jeg kunne ta mammografi, og det kunne jeg ikke ;)

Stikkinger i underlivet, og vondt i ryggen! Ømme pupper og kvalme kom rett etter positiv test.

hva med deg Therese, hva var ditt første tegn?

Så mange "fine plager "! :-)
Meg selv ? Jeg merket det først med å være skikkelig øm i tannkjøttet jeg! Er egentlig sikkert det hadde noe sammenheng med graviditeten men det ble borte noen uker etter positiv test ! :-)

Mensmurringer kom den dagen jeg skulle ha mensen, smertene ble sterkere men ingen mensen kom! Også veldig trøtt!

Mensen som aldri kom :P

Back
Topp