Hva var det viktigste i din fødebag?

Hver gang jeg ser denne tråden får jeg lyst på sjokolade..... [emoji85]

Hadde med meg klær og toalettsaker pluss kamera, mobil og lader. Tror jeg klarte meg greit begge gangene.. var der i såvidt 24 timer sist, og 5 av de var jeg på fødestua..
 
Vannflaska og lepomaden under fødselen.
Gravidjoggebukse etter keisersnittet. Og babytøy i ull/silke. Og bind!!! Så jeg slapp bleie
 
Mobil og kamera. Fødselen var så intens at mat var uaktuelt. Brukte ikke egen klær på verken meg eller mini før vi ble overført til hotellet 36 timer etter fødsel. Tror egentlig jeg hadde klart meg helt fint om vi hadde glemt hele bagen hjemme :p
 
Samboer kom med nattbananer til meg (barselhunger). Det var viktigst. Og slække bukser.
 
Jeg åpnet ikke bagen engang før vi skulle dra hjem, da fant jeg frem litt klær til baby og dro på meg kjolen jeg kom i.
Dro hjem dagen etter fødsel og var ikke i stand til hverken å dusje, spise snop eller å kle på meg før jeg hadde vært hjemme en stund.
Var helt herpa :p
Så den svære bagen kunne jeg bare ha droppa :hilarious:
 
Jeg savnet noe å småspise på etter fødselen! Hadde ikke med noe :(
Fikk så klart mat på sykehuset, men hadde lyst på helt andre ting, spesielt sjokolade eller gode kjeks.

Var så sikker på at jeg ikke skulle spise noe under fødsel at jeg ikke tok med noe, men glemte helt å tenke på de 48 timene på barsel etterpå.
 
Multivitamin juice, og klær til meg selv! Måtte bli satt i gang, og vannet gikk som en ballong da jeg strakk meg i sykesenga den ene natten
 
Back
Topp