Hva var det viktigste i din fødebag?

En tråd i 'Svangerskap og fødsel' startet av Forumansvarlig Tamara, 17 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Var sjokoladen i baggen det viktigste du hadde med deg? Eller var det kanskje mobilladeren slik at du aldri gikk tom for strøm? Eller var det de søte plaggene til babyen? Eller noe helt annet? Hva var det aller viktigste du hadde med deg i baggen når du skulle føde?

2. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Vannflaska mi [emoji7] hadde ikke klart meg uten, hverken under fødselen eller på barsel!

• Liker Liker x 1
    • Nyttig Nyttig x 1
  3. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Skulle til å si det samme :p
    Den og lua som den litt frosne babyen min brukte på barsel (sykehuset hadde av en eller annen merkelig grunn ikke lue).
    Men det var kjekt at vi hadde med hurtiglader til mobiene også..

4. Nøstet Lesehest. :-) VIP

Babyklærne, mobil og pc. da fikk jeg kommunisert med mannen min og venner og fikk tatt bilder av babyen.

5. Aninee Forumet er livet Januarlykke 2016

Vannflaska og sjokoladen

• Liker Liker x 1
  6. Kawa Flørter med forumet

Babyklærne, de klærne sykehuset hadde var litt vel små til gutten min. Kommer ikke til å bruke sykehuset sine babykær neste gang heller. De va så harde, rare og ukofortable for lillemann.

• Liker Liker x 1
  7. flubber Elsker forumet *MIA* Mailykke 2018

Med nr 2; smokk. Han hadde så sinnsykt sugebehov og melka kom så fort at en liten periode bare puppet han helt til alt kom opp igjen, så ny runde. Ble mye bedre når han fikk smokken etter en god amming for da klarte han beholde melken [emoji4]

8. Gullfisk Gift med forumet Høsthjerter 2017

Har en med stor åpning på slik at jeg får oppi isbiter, har skjønt at vannflaske er viktig for mange :D

9. Sylvanas Forumet er livet Himmelbarn Sommerfuglene 2017

Klærne og toalettsakene mine, og alt det som trengs daglig. Ellers tok jeg med noen ting som tilhørte lillemor, for å ha noe positivt å fokusere på under fødselen. Men fødselen gikk så fort at jeg ikke fikk brukt noe av det. Veldig glad for at jeg tok med kameraet da :)

10. Lisajenta12 Gift med forumet Julimammaer 2016

Snacks og drikke til barsel!!!! Hadde korte intense fødsler.

Og hadde jeg ventet nr tre skulle jeg tatt med bæretøy. Turte ikke med nr to, siden de er så små og annerledes som nyfødte men det hadde vært så mye enklere å komme seg rundt da.

11. |Frosken| Juni12s hobby/håndarbeider VIP Junibarna 2015

Klær og toalettsaker så jeg fikk dusjet, og klær til babyen.

12. Evette Gift med forumet

Lipsyl, vannflaske å mykt toalettpapir!

13. Huldremor Flørter med forumet

Toalettsaker og tøfler. Eller hadde jeg faktisk fint klart meg uten alt det andre. Pakket mer spartansk med nummer to enn med nummer en også.

14. Kakedeig Glad i forumet Septembermødre <3

En 12pk med vannflasker jeg kjøpte på Coop og mobilladeren.

15. Anomabeti Forelsket i forumet

Vannflaske og sjokolade. :)

16. Veslejenta88 Forumet er livet Sensommerbarna 2019 Januarlykke 2016

Cola og klær til meg.

17. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Vannflaska, litt snop, brus, og laderen til telefon!!
    Neste bag er mye slankere!! Kun et skift til meg og baby [emoji23] trenger jo ikke klær på føden!!

18. Moxie Gift med forumet Marsboerne 20 18

Massevis av skift til nr. 2 som gulpet ut hele antrekket åtte-ti ganger om dagen!

19. LykkemammatilT Glad i forumet Februarlykke 2015

Egentlig alt.
    Fra babyklær og klær til meg, til toalettsaker, bind og sjokolade osv[emoji28]

20. Pink Elsker forumet Desemberlykke 2018

Mobillader :)

Del denne siden