Hva var den vordende pappaens/partners første reaksjon på graviditeten?

Min "oppdaget" det før meg. Han kom hjem fra jobb og det første han sier på vei inn døra er: jeg tror du er gravid igjen" med et stort smil rundt munnen. Jeg svarer nei, det er alt for tidlig til å vite det. Skal ha mensen om 3 dagen. 3 dager gikk og mensen kom ikke. Testet positivt, og han sier: det var det jeg sa! :smiley-bounce022
Han kjenner meg visst bedre enn meg selv :hug003
Så herlig!
 
Jeg viste ham testen jeg hadde tatt om morgenen før han skulle dra på jobb. Han skjønte ikke først at det var to streker, fordi den ene var litt svak. Men så fikk jeg overbevist ham om at den var positiv :hilarious: Da ble han veldig glad og sa at etter en slik nyhet bør man egentlig få fri fra jobben.
 
Jeg viste ham testen jeg hadde tatt om morgenen før han skulle dra på jobb. Han skjønte ikke først at det var to streker, fordi den ene var litt svak. Men så fikk jeg overbevist ham om at den var positiv :hilarious: Da ble han veldig glad og sa at etter en slik nyhet bør man egentlig få fri fra jobben.
Enig med mannen din!! Gravid dag= rød dag, spør du meg! :gen014
 
Jeg dro ut og kjøpte en test mens mannen sov, og tok den med en gang jeg kom hjem igjen. Så fort jeg fikk positivt svar så gikk jeg inn og vekka han og sa: "Du skal bli pappa igjen"
Svaret jeg fikk var: "Oi" :hilarious:
Og så feira vi litt etterpå :rolleyes:
 
Min påstår at han skjønte det da jeg begynte å grine av ulike årsaker hele tre ganger under samme middag, så han ble ikke overrasket (i motsetning til meg). Han tar det veldig rolig og fattet, men det kommer noen tårer hver gang han tenker på å få si det til sine foreldre (vordende besteforeldre). Jeg har også fått forbud mot å sende meldinger om gravidstuff mens han er på jobb, for nå er han lei av å stå og gråte ved kaffemaskina :Heartpink
 
"Denne gangen går det bra, jenta mi!" Han er evig optimist, jeg er mer negativ
 
Han var på jobb når jeg testet, sendte snap med digitaltest pakket inn i en hvit sløyfe. Fikk tilbake :happy::love017❤️ Han tørr ikke helt glede seg før 12. uke, siden vi mistet sist, og har kanskje ikke så veldig mye forståelse for hvor dårlig jeg faktisk er. Men tror det er fordi jeg ikke ser gravid eller dårlig ut..
 
Jeg tror ikke min tror helt på det ennå haha! Satser på at det blir mer real etter ultralyd :)
 
Vel, tok testen på morningen når samboer lå og sov. Gikk inn på rommet og ba samboer skru på lyset - han syntes jeg hørtes litt rar ut i stemmen så han lurte fælt på hva det var og ba meg slutte å oppføre meg merkelig. Tror han ble litt bekymret med en gang eller redd for dårlig nyhet. Når jeg viste han testen sa han først bare "Nei, er det sant?" - før gledestårene kom. Han blir en ordentlig stolt og fantatisk pappa :love7
 
"Hva skjer nå?!"
Han er super glad da, og litt redd det ikke skal gå bra! :Heartred
 
Min tok det hele med fatning. Sa noen sånt som at 'Ja, jeg er ikke overrasket jeg... ' og fortsatte med det han holdt på med. Han er veldig glad, men ikke det spor overrasket. Vi ble veldig fort gravide med nummer 1 og enda fortere denne gangen. Får bare inderlig håpe at det går bra!
 
Jeg tok en test en morgen og sendte bildet til han på mobil. Åpnet baddøra og der sto han og stirret på telefonen mens dattera vår løp rundt som en storm. "hva betyr dette?? Jeg skjønner ikke hva det betyr!" :laughing002

Han ble veldig glad da det sank inn :)
 
Back
Topp