Hva var den beste fødegaven DU fikk?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Var det noe du hadde ønsket deg eller kom det som en overraskelse? Var det fra mannen, familie eller venn? :)

Last edited by a moderator:
Fikk en nydelig blomsteroppsats formet som et hjerte med blåe blomster, bamse og band fra mannen. Hadde sagt til han at jeg ikke trengte noe, men han ville kjøpe blomster til meg. <3

Det må være toalettmappen jeg fikk av en kollega - håndkrem og andre godsaker til meg selv. :)

Fikk ingenting som var til meg, med unntak av et par blomster.

Med første fikk jeg en nydelig oposats fra en venninne:)

Sto en superfin stelleveske jeg ønsket meg her til meg da vi kom hjem. :)

Vanskelig å skille mellom disse to, men:

Alliansering av mannen.

Øreringer av mamma og pappa. Mamma hadde fått de av pappa da jeg ble født. Skal bruke de i bryllupet mitt neste år.

Fikk vell bare blomster til meg selv.
Men jeg satte pris på det jeg :D

Jeg fikk nydelige diamantringer med navn og dato gravert i fra mannen min etter begge fødslene ❤️

Det var den eg fekk fra mannen etter eg fødte yngste. Fekk gavekort på spa, men det beste var at det sto på kortet: fra *navnet til storebror* og *navnet eg ønska meg til lillebror, men aldri trudde mannen gjekk med på* Så eg fekk på ein måte ønskenavnet i gave:D

Av mannen fikk jeg nye støvletter jeg ønska meg.
Og fra ene venninna fikk jeg en kopp, lys og blomst :)

Eneste jeg fikk var en blomsterbukett fra mine foreldre :p småen fikk bamser og klær..

Eg fikk ikke noe fra venner eller mannen. Forstår ikke helt hvorfor eg skal få. Jentungen fikk klær, leker og bamser :-)

Back
Topp