Hva var den beste fødegaven DU fikk?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
Fikk ei vakker datter! :D
Fikk også blomster og slikt, men mest fornøyd med babyen jeg..

Eg fikk ikke noe fra venner eller mannen. Forstår ikke helt hvorfor eg skal få. Jentungen fikk klær, leker og bamser :)

Når du nesten ikke har vært ute av huset på 9mnd med unntak av kontroller på sykehuset og både du og barnet holder på å dø under og etter fødselen er det fryktelig hyggelig å få en liten oppmerksomhet (sånn var det hvertfall for meg). Jeg fikk et nydelig lite stjerne smykke av mannen og når jeg er på jobb og savner de så stryker jeg over det og tenker over hvor heldig jeg er.

Fikk den fineste jentebabyen første gangen, og den fineste guttebabyen denne gangen :)
Ikke fått noe av noen andre i forbindelse med fødselen.. Må såfall ha vært fra ei venninne som kom med boller og sjokomelk på barsel dagen etter fødsel :p men det hadde jeg bestilt da...

Når jeg fødte nr 1 fikk jeg et armbånd av mine daværende svigerforeldre. Beste gaven jeg har fått noen gang. Var veldig uventet.

Er det vanlig at mor før fødegave???
Med andre ord: jeg fikk ingenting, og ikke ville jeg ha noe heller, men frøkna fikk masse klær :D

Jeg har fått to flotte barn jeg :-D

Har vel fått en blomsterbukett begge gangene, men har heller ikke forventet noe.

Har heller ikke fått noe av norn. Eller, fikk spekeskinke av mannen da, men den var det jeg som handla inn. :p

Ett smykke med ett gullhjerte gravert med navnet og fødselsdatoen til gullet :-)

Fikk ikke noen gave per se, men kom hjem til ryddet og nyvasket hus - det var uvurderlig :)

Back
Topp