Jeg blir helt sprøøø... Lurer egentlig på hva folk tror hvorfor man er sykemeldt at man er hjemme å har ferie... Jeg er 100%sykemeldt nå pga kroppen min er egentlig helt kjørt, går jeg for mye så enten er det bekken som striker eller så får jeg heftig kynnere av å stå gå eller gjøre No eneste som hjelper da er bare å legge seg ned. Nedpress så man føler man er i fødsel rett rundt hjørnet og halsbrann og syre fra h...... Pluss energi lik null.... Men så krever mannen i huset bare lag en kake a og maser om kaker rene klær til trening hvor er den buksa.. Unga slenger fra seg leker og klær over alt. Også kommer mora mi ja men er ikke du sykemeldt da......? Ehhh jo sykemelding betyr ikke at du er på ferie og orker å rydde huset og rydde klær hele tiden....og når Hu kommer sitter dere inne i fin været? Ehhh nei vi kom akkurat inn av døra har vært ute med barna fordi det er helg og akkurat satt deg i sofaen. Så jeg har en gubbe og en mor som bare tror det er å kaste seg rundt absolutt hele tiden i svangerskap mnd 7.
Vi har regler her hjemme med barn at man skal rydde etter seg og alt det så det er ikke det som mangler heller det er bare at folk tror virkelig når man går hjemme så bare slapper man av og lever livet.
Vi har regler her hjemme med barn at man skal rydde etter seg og alt det så det er ikke det som mangler heller det er bare at folk tror virkelig når man går hjemme så bare slapper man av og lever livet.