Hva tror du det skjuler seg i magen?

Egentli e æ usekker, har 2 gutta fra førr, så håpa på ei lita jenta. Synes æ har vært meire hormonell nu ennj me di andre 2, så kanskje magefølelsen e rætt, at dt e ei lita tulle,mn usekker ;) blir spennanes å se. =)
 
er veldig spennende altså!

Jeg får ikke bestemt meg om hva jeg tror det er! Av og til tror jeg jente, andre ganger tror jeg gutt, sist hadde jeg ingen følelse overhodet! bortsett fra når di sa på ordinær ul at det var jente, følte ikke at det stemte! Og jeg hadde rett! Det var en gutt!
 
Det er nok en gutt i magen min:)
Og det er greit, selv om jeg innerst inne skulle ønske det var ei jente.
 
Jeg troooor det er kanskje mer sannsynlig med jente enn gutt denne gangen... Har jo to gutter fra før og en del andere symptomer denne gangen enn med guttene...
 
Helt siden innsettingen har jeg hatt en guttefølelse, så det blir spennende å se om jeg har rett.. Tror jeg kommer til å "dette av stolen" hvis det er en jente.

Men, det spiller ingen rolle hva det er :) Jeg blir glad uansett!
 
Hm... det var det da!

Blivende storesøster er 100% sikker på at det er jente.....
Jeg tror jente den ene dagen, og gutt den neste... men holder en knapp på jente....
Hadde det sånn sist også, og ut kom ei jente!
Litt vanskelig å sammenligne symptomer da jeg ikke gikk på medisiner sist.....
(Bare 5 dager til med dem nå!)

I og med at jeg har ei juli-snuppe fra før, hadde det jo vært greit med ei til???

(Og så er jeg en trassig liten unge.... "alle" sier jo at dere prøver vel på en gutt også??? Så tar gjerne ei tulle til for å vise at det går fin-fint å ha barn av"bare" det ene kjønnet!)
 
Har en liten guttefølelse jeg også, da jeg har vært minimalt kvalm. Har en jente og en gutt fra før. Da jeg fikk jente var jeg kvalm nesten hele svangerskapet. Da jeg fikk gutt var jeg nesten ikke kvalm, slik som nå.

Noen med en link til en side ift. svangerskapssymptomer og tegn på kjønn?
 
Denne gangen har jeg jente følelse :)
Hadde gutt sist, og det stemte.

Ble spådd engang, og fikk da vite at jeg først ville få en gutt, så en jente, så en gutt igjen :P
Første stemte jo ;)

Kinesiske kartet sier jente, og sa gutt sist.

Må si jeg ikke stoler helt på sånne spådommer og slikt, men litt artig når det er riktig da :)
 
Så dårlig som jeg har følt meg , og føler meg burde det vel tyde på jente evt at det er fler der inne ! emoticon
 
Jeg tror 2 jenter, for jeg er dobbel så kvalm som da jeg ventet jenta mi! He, he, litt galgenhumor i all kvalmen her på kvelden
 
Eeeeeeen.... BABY :-D
 
Back
Topp