Hva tror du det skjuler seg i magen?

sommerfugler85

Elsker forumet
Ja jenter, er det noen her som har fått følelsen enda av hva som skjuler seg i magen? Her går det veldig opp og ned om det er jente eller gutt!
Hadde forresten et lite mareritt i natt om at jeg fødte 5 stk også klarte jeg ikke ta vare på di..kanskje ikke så rart når jeg fødte di alene på en liten rar flåte mitt i vannet, di skled av flåta hele tiden, så måtte hoppe uti for å få dem opp, så våknet jeg! hehehe
 
Her er jeg litt usikker, men den er mest på jente. Mest fordi jeg har vært en god del kvalm, og til og med kastet opp ett par ganger. Med Jacob var jeg litt uggen to kvelder hele svangerskapet. Så det blir spennende å se på UL:)
 
jente... ikke for at jeg ønsker meg det mer enn noe annet, blir overlykkkelig uansett hva det blir, men har bare den følelsen... men hvem vet
 
føler meg ganske sikker på at det er jente, men jeg vet jo ikke før i uke 18 da,hehe:) gleder meg til å se:)
 
Har mest følelse av at det blir jente, men får se hva UL sier når den tid kommer. Forrige gang var magefølelsen spot on.
 
Personlig har eg ingen aning..men ALLE eg kjenner (fra mitt tidligere forum) tippe gutt :-D
 
sitter med en gutte-følelse, siden eg til nå ikke har vært dårlig/kvalm. var en del kvalm med jenta sist gang. håper å få vite det på ord.ul men siden eg har litt ekstra på magen, så er det jo ikke sikkert.
 
eg tror jente, bare for at eg har to jenter fra før...
 
Har en følelse av at det gjemmer seg en gutt inne her denne gangen også :)
 
Aner ikkje.. Men dette svangerskapet er veldig likt forrige! Så muleg det blir ein til gut:-)
 
Aner ikke hva som skjuler seg.
Dette svangerskapet er totalt ulikt mitt første.
Så må nok bare vente til UL før vi får vite hva som skjuler seg her.
 
Har en jentefølelse, men det hadde jeg forrige gang også... :P
 
Overbevist om at det er gutt. Har jo gutt fra før, så jeg klarer bare ikke å se for meg meg selv med ei lita jente! Hehe. Blir spennende og se :)
 
Selv om svangerskapet så langt har vært helt anerledes enn sist, så har jeg en følelse av at det blir en gutt, slik som førstemann. Har vært mye mer kvalm denne gangen.
 
Opp og ned hva jeg trur, men har et helt annet svangerskap nå enn sist! Så heller litt mer mot gutt denne gangen :-) Men innimellom trur jeg jente og.. Sjeldent, men dog..
 
Jeg har en følelse på at det er gutt.. Det hadde jeg sist også, og da fikk vi vite at det skulle bli jente.. Og jente kom ut. :) 
Sa til sambo at jeg hadde guttefølese denne gangen også, og da tror jeg han var enig. For sist visst han at det var jente. Gikk rundt og sa "jentene mine" lenge før vi fikk bekreftet at det var ei jente der inne. :P 
 
Jeg har en følelse av at det blir jente denne gangen også! Svangerskapet har så langt vært helt likt som det forrige men det er jo ikke sikkert det betyr noe da.. blir såå innmari spennende å finne ut!
 
Back
Topp