Hva tror du at det blir? Kjønn :-)

Jeg er mer kvalm og trøtt enn forrige gang.. Så derfor tror jeg at jeg får gutt denne gangen ^^

Jeg har vært sykemeldt siden slutten av uke 4 pga ekstrem kvalme, har to gutter fra før og da var jeg frisk som en fisk. Enten er det en gutt til nå, fordi jeg er kvalm eller så er det en jente fordi jeg ikke var kvalm med gutta :p :)

Jeg er veldig usikker.. Har/hadde følelsen på gutt. Pendelen sier gutt. Alle venninene mine sa først jente, mens 2 av de er nå over på å tro gutt. Pappa omtaler babyen som han, da jeg spurte om han trodde det var en gutt, så svarte han at det var han brenne sikker på! Jeg er så usikker selv, fordi jeg tenker at det er en fordel å få jente som alenemor, men tror egentlig gutt.. Æsj nei jeg aner ikke:p:D Men h*n er velkommen uansett:)

Jeg har litt på følelsen av at det er en gutt, men samboeren er skråsikker på at det er ei jente :P Vi har ekstremt mye jenter i familien (kun jenter på min side, og sånn 70-80%) på hans side, så det hadde jo ikke forrundret meg akkurat. Den kinesiske kart-tingen sier jente, så blir spennende å se :)

Hvis alle får rett, blir Mai en skikkelig guttemåned :-) Jeg har egentlig også følelsen av at det er en gutt :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ingen følelse enda, men antar egentlig gutt. Har 3 gutter fra før og statistikken viser at om man får samme kjønn de to første gangene med samme partner, er det størst sannsynlighet for å få det samme igjen. Men håper bittelitt på jente denne gangen ;)
Blir uansett glad for en frisk og sunn baby -gutt eller jente! :D

tror det er gutt, veldig lite kvalm og symptomer, bare trøtt. ganske likt som med gutta jeg har mener jeg å huske

Ingen følelse på kjønn i grunn, men holder en liten knapp på gutt. Da det er det vi har fra før også. Så kan jeg bli overrasket om det er jente ;) Begge deler er like velkomment. Praktisk med en til gutt da, siden vi har mye klær osv etter storebror.

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

Med nr ein så viste eg at det var gutt. Var ikkje snakk om noko jente her i gården, og det viste seg å vera riktig :)
No så tenkte eg først jente, men så vart eg usikker. Så fant eg ut det var tvillingar og håpar at det blir ein av kvar :)

alle sier gutt, men siden dette sv.skapet er annerledes kan det godt være ;)
følte jente sist og jeg hadde rettt :)

jeg har em følelse for gutt men flere tror det er jente siden jeg er like dårlig nå som jeg var med min datter. får bare vente å se :)

Kinrsisk fødekart sier gutt. Natrontest sier jente. Null magefølelse denne gang. Sist viste jeg fra dag en hvilket kjønn lille var og hadde rett. Denne gangen har jeg ingen peiling.

Back
Topp