Hva tror du at det blir? Kjønn :-)

Dagdrømmen

Glad i forumet
♡ Maibarna ♡
Heisann!

Hvilket kjønn tror dere bebisen blir?

Det viktigste er selfølgelig at den lille er frisk og rask, men morro å se om dere har en feeling :-)

Sambo er sikker på at vi får gutt, mens jeg er veldig usikker, og har ingen feeling på det. De fleste andre som vet om det tror jeg får jente :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har en følelse på jente :)

Guttefølelse, mest fordi alt virker så annerledes denne gangen, enn da jeg fikk jenta :)

Mer kvalm/dårlig i starten.. Føler meg skikkelig rasert når jeg kommer hjem fra jobb. Men nå skal det jo sies at jeg har en aktiv 2-åring å ta hensyn til. Sist hadde jeg jo "bare meg selv.."
Spennende å se hvordan d fortsetter fremover :)

Jeg tror det blir en jente denne gangen.

Jeg har en gutt fra før og da gikk jeg ni mnd uten å merke at jeg var gravid.

Nå er jeg et vandrende svangerskaps-symptom. I tillegg har jeg lyst på alt som er søtt (sjokolade, karameller) mot salt lakris og potetgull som jeg ville ha sist.. :)

Så spennende!

Hadde vært kjekt om vi quota oss selv når vi får vite kjønn, for å se om vi hadde rett ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det veksler litt her... Mannen er derimot overbevist om at det er en jente fordi jeg er så mye mer kvalm denne gangen! Jeg lurer litt på det samme....blir spennende å se! Forhåpentligvis så har h*n lyst til å vise seg frem den 18.desember :)

Jeg mistenker at det er en jente :) nesten i kvalm i det hele tatt, med guttene var jeg så kvalm at jeg knapt kunne fungere normalt

Jeg har en følelse at jeg får ei jente, men det kan være ønsketenkingen som tar overhånd. Blir uansett overlykkelig for det som kommer :)

Tror det blir en gutt denne gangen, er mye mer kvalm enn med de to jentene mine og magen vokser raskere.

Jeg har en feeling på jente. Men det er det samme hva det blir:)

Jeg føler på meg at det skal bli en jente. Klarer ikke å si noe annet enn hun når jeg snakker om fosteret hehe :)

Jeg har jentefølelse denne gangen :)

Jente..Fordi jeg ble satt tilbake en uke, og hjerteslagene ble målt til 171.. men det er vel normalen så tidlig? :P
Er ganske kvalm, sykt oppblåst og gått opp FIRE kg . :)

Tror det blir ei jente til.. Men, etter å ha lest litt her kan det være gutt også! Håper litt på gutt da vi har ei jente fra før :-) glad blir vi uansett! Blir spennende å se om et par mnd :-)

Back
Topp